Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عرضه‌ی «گرن توریسمو اسپورت» به ۲۰۱۷ موکول شد

0

یکی از اصیل‌ترین بازی‌های برند پلی‌استیشن، مجموعه‌ی «گرن توریسمو» یا به اختصار GT است. جدیدترین قسمت از این عنوان که قرار بود نوامبر سال میلادی جاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود، با تاخیر در عرضه مواجه شده و به سال بعد موکول شد.

استودیوی «پلی‌فونی دیجیتال» سازنده‌ی این بازی‌ها، ساعاتی پیش اعلام کرد که این بازی که قرار بود در ماه‌های پایانی سال 2016 به بازار عرضه شود، به دلیل برآورده نکردن انتظارات تیم سازنده نیاز به مدت زمان بیشتری دارد و تا سال بعد عرضه نخواهد شد. در قسمتی از بیانیه‌ای که آقای «یامائوچی» خالق این عنوان در این مورد منتشر کرده آمده است:

“هر چه به زمان عرضه‌ی تعیین شده‌ی بازی در نوامبر نزدیک می‌شدیم، متوجه می‌شدیم که فاصله‌ی زیادی با GT Sport کامل و بی‌نقصی داریم که از ابتدا تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به آن کرده‌ایم. ما نمی‌خواهیم تجربه‌ی پیش رو به هر قیمتی قربانی کنیم. با این‌که در حال حاضر نمی‌توانیم تاریخ دقیق عرضه‌ای برای بازی مشخص کنیم، بیش از پیش مصمم هستیم که این گرن توریسمو بهترین گرن توریسمو خواهد بود.”

گرن توریسمو اسپورت در رویدادها و نمایشگاه‌های پیش‌روی گیم حضور خواهد داشت و باید منتظر اطلاعات تکمیلی و نمایش‌های خیره‌کننده‌ی دیگر از این بازی باشیم. و صد البته، یک تاریخ عرضه‌ی قطعی. این بازی فقط برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.