Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«سوپر ماریو ران» زمستان امسال برای آیفون و آیپد منتشر می‌شود

0

نینتندو در جریان مراسمی که شرکت «اپل» در سان‌فرانسیسکو برگزار و طی آن از آیفون 7 رونمایی کرد، از یک بازی موبایلی جدید با نام «سوپر ماریو ران» رونمایی به عمل آورد.

این بازی که قرار است یک بازی سوپر ماریوی‌ کامل در سبک اکشن سکوبازی باشد، ابتدا در فروشگاه اپل عرضه خواهد شد و برای دستگاه‌های iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران آیفون و آیپد می‌توانند بخش‌هایی از این بازی را به رایگان دریافت کرده و بعد از آن بازی کامل را با قیمت تعیین شده خریداری کنند. این بازی دسامبر امسال عرضه می‌شود و یک تجربه‌ی ماریوی جدید بر روی دستگاه‌های موبایل خواهد بود.

این بازی دارای دو بخش مجزا است که در یکی از آن‌ها، ماریو در مسیر خود به جمع کردن سکه‌های طلا می‌پردازد و تا پایان خط ادامه می‌دهد و در دیگری، چالش اصلی رد کردن موانعی است که دیگر بازی‌کنندگان که پیش از این موفق به اتمام مرحله شده‌اند با حرکت‌های اکروباتیک خود ایجاد می‌کنند. در نهایت بازی‌کنندگان می‌توانند «قلمرو قارچی» خود را بر اساس امتیازات خود در این مراحل تاسیس کرده و گسترش دهند.

سوپر ماریو ران در واقع قدم بعدی نینتندو در گسترش برنامه‌های موبایلی خود محسوب می‌شود. این شرکت قصد دارد تا مارس سال میلادی آینده، بازی‌های قبلی خود برای موبایل را برای دستگاه‌های iOS عرضه کند.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.