Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بررسی تریلر بسته الحاقی جدید «دارک سولز ۳»-خاکستر آریاندل

0

هفته گذشته اولین محتوای جانبی «دارک سولز 3» معرفی شد. بازی‌های شرکت فرام‌سافت‌ور هواداران خاص خود را دارند؛ افرادی که دنبال یک چالش واقعی در بازی هستند. اگر شما هم از طرفداران سری «دارک سولز» هستید با گیم‌نیوز همراه شوید تا ذره‌به‌ذره این تریلر را بررسی کنیم.

هنگام شروع تریلر فضایی مه‌آلود می‌بینیم که به‌نظر می‌رسد در آن برف می‌بارد. اما از آنجایی که نام این DLC «خاکستر آریاندل» است بسیاری بر این عقیده بودند که چیزهایی که می‌بارد در واقع خاکستر است و نه برف اما در ادامه تریلر و محیط بازی شواهدی داده می‌شود که در ابتدا آنچه دیدیم برف بوده است.

dark-souls-3-ashes-of-ariandel-1

صدایی که تریلر را روایت می‌کند به‌نظر می‌رسد متلعق به کاراکتری جدید باشد. زیرا این صدا در بازی‌های قبلی استفاده نشده و شاید هم متلعق به یکی از کاراکترهای قبلی باشد که مثلا پیر شده؛ اما به هر حال صدا جدید است.

dark-souls-iii-ashes-of-ariandel_004

صحنه بعدی که از فضای بسته می‌بینیم به‌نظر می‌رسد عبادت‌گاه پاکی در کلیسای ژرف باشد. احتمالا DLC از اینجا آغاز خواهد شد و این کلیسا دروازه ورود به «خاکسترهای آریاندل» باشد.

بعد از نمایش دختری که احتمالا او هم از کاراکترهای جدید است و به‌نظر می‌رسد به چیزی خمیر مانند نزدیک می‌شود، صفحه سیاه می‌شود و نام «دارک سولز» به نمایش درمی‌آید. جای سوال دارد چرا «دارک سولز 3» نمایش داده نمی‌شود؟ شاید در این بسته ارجاعی به اولین نسخه بازی وجود دارد؟ مشخص نیست.

گفته شده بود که بازی رئیس‌های جدیدی خواهد داشت و بعد از نمایش نام «دارک سولز» شاید یکی از آن‌ها را ببینیم.

maxresdefault

در این تصویر موجودی شبیه گرگ می‌بینیم که خیلی‌ها تصور می‌کردند او سیف، اژدهای «دارک سولز 1»، است اما به‌نظر نمی‌رسد چنین باشد. زیرا جلوتر صحنه‌ای از مبارزه با گرگ‌ها می‌بینیم و شاید این موجود رئیس آن‌ها باشد.

maxresdefault-1

برای مبارزات نفس‌گیر آماده باشید. در این تصویر به‌نظر می‌رسد یکی دیگر از رئیس‌های بازی نشان داده شده با تبری بزرگ و زرهٔ بسیار جذاب که طبق معمول بسیار هم سخت خواهد بود. ولی سخت بودن دقیقا همان چیزی‌ست که طرفداران دارک سولز می‌خواهند.

dark-souls-3-ashes-ariandel-boomerang

سازندگان بازی گفته بودند در این بسته سلاح‌های جدیدی خواهد بود و این بوم‌رنگ یکی از آن‌ها است. هیچ سلاحی را در «دارک سولز» نمی‌توان بی‌فایده دانست. همه چیز اگر درست به‌کار برده شود مفید خواهد بود. این معجزه جدید هم استثنا نیست. کاراکترهایی که مهارت‌های معجزه بهتری دارند مطمئنا از این سلاح جدید خوشحال خواهند شد.

سلاح بعدی مناسب آتش‌بازی است! مشعلی می‌بینیم که کاراکتر با فوت کردن به آن دشمنان خود را از بین می‌برد. آیا این یکی از طلسم‌های جدید است یا کلا خود مشعل سلاحی جدید است؟ هنوز معلوم نیست. جادوگری با آتش یکی از ویژگی‌های «دارک سولز» بوده و شاید این مشعل وسیله انجام آن باشد.

darksouls3-screenshot008_small

به‌علاوه سازندگان طلسمی دیگر به ما نشان می‌دهند که ممکن است در مسیرهای مستقیم و مکان‌های تنگ بسیار مفید واقع شود، به‌هر حال باید منتظر ماند و دید تمام این‌ها چطور از آب درخواهد آمد.

dark-souls-iii-ashes-of-ariandel_005

در ادامه تصاویری از دیگر رئیس‌های احتمالی بازی می‌بینیم و تریلر با نمایش نام بازی به اتمام می‌رسد.

«خاکستر آریاندل» از 4 آبان برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم منتظر این بسته هستید یا نه؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.