Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: تولید «وی‌یو» ۱۴ آبان متوقف می‌شود

0

نینتندو این هفته تولید کنسول «وی‌یو» را متوقف خواهد کرد. طبق اعلام منابع متعددی به یورو‌گیمر نینتندو این جمعه تولید Wii U را به پایان خواهد رساند.

تا کنون این شرکت 13.36 میلیون دستگاه از کنسول وی‌یو را به بازار ارسال کرده است.این آمار در مقایسه با فروش کنسول‌های قبلی نینتندو اصلا نمی‌تواند راضی کننده باشد. برای مقایسه «گیم‌کیوب» 21 میلیون دستگاه، «نینتندو 64» 32 میلیون دستگاه و کنسول افسانه‌ای «وی» 101 میلیون دستگاه فروخته‌اند.

خط تولید ژاپنی نینتندو برای آخرین بار در این هفته با فرا رسیدن زمان نهایی سفارش که دیروز بود خواهد خوابید. تنها مقدار کمی سفارش در این زمان صورت پذیرفته است.

Wii U در نوامبر 2012 دوباره راه‌اندازی شد و به سرعت دو میلیون دستگاه از آن وارد بازار شد، هرچند از آن زمان فروش ثابت و آرام بوده است. سال گذشته نینتندو حداقل در پشت صحنه دیده شد که تمرکزش را بر روی “آینده” گذاشته‌است.

کنسول Nintendo Switch وعده داده شده‌ی شرکت هنوز چهار ماه از تولید فاصله دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.