Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«کوئنتین تارانتینو» به زودی دیگر فیلم نخواهد ساخت!

0

«کوئنتین تارانتینو» بالاخره بعد از مدت‌ها شایعه‌ی بازنشسته کردن خودش بعد از ساخت دهمین فیلمش را تایید کرد. کیوتی خیلی زودتر از آن‌چه که باید قرار است از فیلم‌سازی کناره‌گیری کند.

تارانتینو در کنفرانس ادوبی مکس که روز پیش در سن دیه‌گو برگزار شد، در این مورد یک شوخی کاملا جدی با خبرنگاران کرد. به گزارش هالیوودریپورتر او گفت: “میکروفون را بنداز، بوووم! همینه که شما می‌گید.” (نقل به مضمون!)

او قرار است دهمین فیلم خود را هم کارگردانی کند و کارنامه ی کاری خود به عنوان فیلم‌ساز را به پایان برساند. کارگردان فیلم‌های «پالپ فیکشن» و «کیل بیل» قرار است قسمت سومی از فیلم «کیل بیل» را هم کارگردانی کند که می‌شود نهمین فیلم او. طرفداران به تازگی از او درخواست کرده‌اند که ساخت ادامه‌ای برای فیلم «ددپول» را بر عهده بگیرد.

او می‌گوید: “من موفقیت را این‌طور برای خودم تعریف می‌کنم که زمانی که کارم به عنوان کارگردان را به پایان می‌رسانم همه بگویند، او یکی از فیلم‌سازان بزرگ دوران بود! و بعد حتا از این هم بیشتر، یک هنرمند بزرگ بود، نه فقط فیلم‌ساز.”

جدیدترین فیلم تارانتینو «هشتِ نفرت‌انگیز» است که یک وسترن فوق‌العاده است که مثل همیشه ابعاد سینمایی کیوتی را دارد. کوئنتین تارانتینو برای فیلم «پالپ فیکشن» جایزه‌ی نخل طلای کن را و برای فیلم‌نامه‌ی «جانگوی رها از بند» جایزه‌ی اسکار را از آن خود کرده است.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.