Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هرآنچه از «رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲» میدانیم

0

«رستگاری سرخ پوست مرده 2» پاییز امسال برای پلی‌استیشن4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تریلر رونمایی بازی را در زیر مشاهده کنید:

 

 

بااینکه این تریلر انتظارات ما را کامل برآورده نکرد اما به لطف آن توانستیم نگاهی گذرا به دنیای بی‌نظیری که در انتظارمان است داشته باشیم.

بازی بار دیگر ما را به غرب سال‌های دور خواهد برد. دنیایی که گاوچران‌ها، دهکده‌های فکستنی، و گاوهای وحشی در آن به وفور یافت می‌شوند. تنها چیزی که از داستان بازی می‌توان فهمید این است:

گوش بده چی می‌گم. وقتش که رسید باید فرار کنی و پشت سرتم نگاه نکنی. این زندگی تموم دیگه تموم شده.

گوینده این کلمات ناشناس است اما در تریلر بعد از این جمله تصویر هفت مردی را می‌بینیم که در تصویر معرفی بازی هم حضور داشتند.

red-dead-3

با اینکه راک‌استار زمان دقیق عرضه بازی را مشخص نکرده اما میدانیم که پاییز سال آینده خواهد بود. گرچه این پرسش که آیا بازی برای رایانه‌های شخصی هم بیرون می‌آید هنوز بدون پاسخ باقی مانده.

درحال حاضر اطلاعات اندکی از «رستگاری سرخ‌پوست مرده 2» داریم اما می‌دانیم که بازی 7 کاراکتر دارد و بخش‌های چندنفره و تک‌نفره را با هم ترکیب می‌کند. وب‌سایت رسمی راک‌استار می‌گوید:

«قصه‌ای تکرارنشدنی از زندگی در قلب بی‌رحم آمریکا، دنیای بزرگ و جذاب بازی بستر تجربه تکرارنشدنی چندنفره آنلاین خواهد بود.»

red-dead-4

راک‌استار هم‌چنین تائید کرده بازیکنان پلی‌استیشن4 اولین افرادی خواهند بود که به محتوای آنلاین دسترسی خواهند داشت.

اولین تریلر بازی اطلاعات کمی از گیم‌پلی آن در اختیار ما گذاشت. اما مطمئنا راک‌استار طی 12 ماه آینده فرصت زیادی برای پرداختن به آن دارد. تنها چیزی که می‌دانیم این است که اسب‌سواری، تیراندازی، و گردش در صحرا با همان حس نوستالژی نسخه اول در این بازی هم حضور خواهند داشت؛ و بهتر هم شده‌اند.

red-dead-2

حدس می‌زنیم که بازی جدید 7 قهرمان قابل بازی داشت باشد و احتمالا جان مارستون یکی از آنان است. تریلر بازی هفت مرد را نشان می‌دهد که به‌وضوح محور روایت داستان و بخش چندنفره آن هستند. داشتن هفت کاراکتر که هر کدام ویژگی‌ها و خصوصیات خاص خود را دارند مطمئنا عالی خواهد بود.

چندی پیش تصویری که گفته می‌شد نقشه بازی است به بیرون درز کرد. با بررسی این تصویر دشت‌های پهناور و چندین کاروان‌سرا می‌بینیم که احتمالا به همه آن‌ها سرخواهیم زد. هم‌چنین تعدادی جزیره در رودخانه وجود دارند که امیدواریم رفتن به آن‌ها مانند نسخه پیشین خسته‌کننده و کسالت‌آور نباشد.

red-dead-map

به هرحال می‌دانیم که راک‌استار بازی بد نمی‌سازد. و این نسخه جدید هم هرچقدر که نوآورانه باشد مطمئنا از سنت‌های پیشین خود منحرف نخواهد شد. اضافه شدن بخش چندنفره آنلاین هم بسیاری را خوشحال خواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا این بازی آنقدر انتظارات را بالا برده که نتواند از پس آن‌ها بر آید؟ یا نسخه جدید از اولین شماره بازی هم موفق‌تر خواهد بود؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.