Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بیش از ۱۰۰ بازی در رویداد «تجربه‌ی پلی‌استیشن» قابل بازی هستند

0

سونی جزئیات برگزاری رویداد «تجربه‌ی پلی‌استیشن» را که در دسامبر برگزار می‌شود اعلام کرد. با مشخص شدن زمان‌بندی برنامه‌ها و لیستِ بازی‌های این رویداد، تجربه‌ی پلی‌استیشن به یکی از مورد انتظارترین رویدادهای پیش‌روی گیمرها بدل شد.

طرفداران پلی‌استیشن برای شرکت در این رویداد از همه‌جای دنیا به کالیفرنیا پرواز کرده‌اند اما اگر شما از آن دسته هستید که هنوز بلیط خود را تهیه نکرده‌اید، همچنان فرصت دارید. البته سونی به طور کامل این مراسم را گزارش خواهد کرد و ما در گیم‌نیوز نیز اخبار را به اطلاع شما می‌رسانیم. هرچند حضور در این رویداد و تجربه‌ی بازی‌ها چیز دیگری است. این مراسم 13 آذر آغاز شده و تا روز بعد ادامه دارد.

سونی در روز اول مراسم سه پنل بازی برگزار می‌کند که هنوز مشخص نشده‌اند. در روز بعد هم بازی‌های “Horizon Zero Dawn” و “GT Sport” پنل خود را خواهند داشت. سونی همچنین اعلام کرده که بیش از 100 بازی در این رویداد قابل بازی هستند و می‌توانید آن‌ها را آزمایش کنید. برای مشاهده‌ی لیست این بازی‌ها اینجا کلیک کنید.

همچنین در روز اول «کاپ کپکام» هم برگزار می‌شود و 8 فینالیست بازی «استریت فایتر 5» برای جایزه‌ی 350 هزار دلاری به رقابت می‌پردازند.

دیگر اخبار تجربه‌ی پلی‌استیشن را در گیم‌نیوز خواهید خواند.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.