Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

در PSX چه گذشت؟

0

رویداد «تجربه پلی‌استیشن» یا PlayStation Experience یکی از بزرگ‌ترین گردهم‌آیی‌های دنیای گیمینگ است که به عقیده خیلی‌ها از E3 هم جذاب‌تر است.

همانند گذشته هواداران یک آخر هفته استثنایی را در کنار سازندگان و بازی‌های محبوب خود گذراندند واز بسیاری برنامه‌های آتی رونمایی شد. اما کانون توجه این رویداد مراسم افتتاحیه آن و سخنرانی سران پلی‌استیشن است که بهترین خبرها همیشه از اینجا بیرون می‌آید. پس برای بررسی سخنرانی اصلی این رویداد با گیم‌نیوز همراه باشید.

 maxresdefault

رونمایی از «آخرین ما 2»

شاید خوشبین‌ترین هوادارها هم تصور نمی‌کردند بازی محبوب‌شان ادامه‌ای داشته باشد چه رسد به اینکه این ادامه به این زودی رونمایی شود. اما بعد از خداحافظی شان لیدن، یکی مدیران استدیوهای جهانی پلی‌استیشن، تریلری به نمایش درآمد که نفس همه را در سینه حبس کرد سپس سالن را منفجر. دختری 19-20 ساله روی تخت نشسته بود و آهنگی شرارت‌بار با گیتار می‌نواخت. شاید باورش سخت باشد اما این همان الی است که در ادامه جوئل هم به او ملحق می‌شود.

نیل دراکمن، نابغهٔ پشت «آخرین ما»، در پنل بازی گفت بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت است اما آن‌ها می‌خواستند هواداران را خوشحال کنند.

بسیاری نگران این بودند که ساخت ادامه‌ای برای بازی، اگر به‌خوبی قبل نباشد، عظمت نسخه اول را از بین خواهد برد. اما دراکمن به همه اطمینان خاطر داد که آن‌ها تلاش زیادی کرده‌اند که ارزش‌های این شاهکار را حفظ کنند. به گفته او حتا چندبار تا مرز لغو پروژه هم رفتند اما سرانجام داستان نابی به ذهن آن‌ها رسید که ارزش روایت را داشت. داستانی با محوریت نفرت.

uncharted_the_lost_legacy_shots-8

آنچارتد 4: میراث گمشده

بااینکه چندی پیش از محتوای آنلاین چندنفره آنچارتد 4 رونمایی شد اما میراث گمشده مربوط به بخش داستانی جدیدی است که نیتن دریک در آن پیدا نمی‌شود. در عوض یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی برخواهد گشت.

بهتر اجازه دهیم خود تریلر بازی خودش را معرفی کند:

 

مارول علیه کپکام اینفنیت

بازی فایتینگ کراس‌اور محبوب که ابرقهرمانان مختلف را در خود جمع کرده. قبلا شایعاتی در مورد معرفی این عنوان بود اما حالا شایعات به واقعیت تبدیل شدند. ریو، مگامن، میس مارول و بسیاری دیگر در این بازی حضور خواهند داشت. اگر شما هم از هواداران این عنوان هستید همین الان می‌توانید آن را روی پلی‌استیشن 4 خود بازی کنید.

vux02tp5hymoyev0q4ap

Knack 2

همهٔ ما با بازی اول خاطراتی داریم و خنده‌های بسیاری سردادیم. حالا وقت آن رسیده که همه این خاطرات خوب را با یک دوست تقسیم کنید. Knack 2 سال 2017 راهی بازار خواهد شد.

resident-evil-7-house

رزیدنت اویل 7

کپکام تریلر مرموز دیگری از بازی منتشر کرده و هم‌چنین دموی اولیه بازی را روی پلی‌استیشن 4 قدری گسترش داده. این دمو اکنون با واقعیت مجازی قابل بازی است که مطمئنا مو را به تن‌تان سیخ خواهد کرد.

 yakuza6-216

یاکوزا 6 و یاکوزا کیوامی

سونی در ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای آوردن بازی‌های ناشناس ژاپنی به غرب کرده. در همین راستا «یاکوزا 6» و «یاکوزا کیوامی» از پلی‌استیشن 2 به کنسول جدید نقل مکان خواهند کرد.

crash-1449380161172-169067

کرش بندیکوت

این بازی که با نام جدید کرش بندیکوت اینسین تریلوژی شناخته می‌شود، حاصل همکاری سونی و اکتیویژن برای بازی هر سه نخسه اصلی کرش در یک بازی است و می‌توانید تنها با فشردن یک دکمه بین گرافیک جدید و قدیمی بازی جابه‌جا شوید.

destiny_rise_of_iron_hero-0-0

دستنی: ظهور آهن-طلوع

رویداد ماه دسامبر دستنی شامل بازگشت مسابقه ما خودروهای موسوم به گنجشک خواهد بود. به‌علاوه تفنگ تک‌تیرانداز آیس‌بریکر هم که پیشتر از بازی حذف شده بود باز خواهد گشت.

به‌علاوه، این‌ها اخبار دیگری هم مشخص شد که می‌توانید نگاهی سریع به آن‌ها بیاندازید:

  • بگزار بمیرد را می‌توانید اکنون رایگان روی پلی‌استیشن 4 بازی کنید.
  • لارا کرافت گو برای پلی‌استیشن4 و ویتا رونمایی شد.
  • آکوما به «استریت فایتر 5» می‌آید.
  • نیر: اتوماتا مارس 2017 منتشر خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.