Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گزارش باکس آفیس؛ هفته‌ی سوم ماه دسامبر (۱۲/۱۲/۲۰۱۶)

0

این هفته را آرامش قبل از طوفان فرض کنید. هفته‌ی آتی فیلم «روگ وان» می‌آید و باکس آفیس و هر چی که هست را به تسخیر خود در می‌آورد. اما در این هفته‌ی ساکت، انیمیشن «موانا» توانست خوب بفروشد و فیلم «مهمانی کریسمس اداره» یک آغاز مناسب داشته باشد.

مهمانی کریسمس اداره با اینکه نتوانست در جایگاه اول قرار گیرد، اما 17 میلیون دلار فروخت. این فیلم که بودجه‌ی متوسطی دارد و یک کمدی بزرگسالانه محسوب می‌شود، با تشکر از نزدیک شدن کریسمس و تیم ستارگان‌اش توانست تا این اندازه بفروشد. مانند همیشه، هفته‌ی آینده مشخص می‌کند که آیا این فیلم می‌تواند برای سازندگان‌اش یک موفقیت باشد یا خیر، اما رقابت با مجموعه‌ی جنگ ستارگان؟ نمی‌دانیم. مهمانی کریسمس یک بودجه‌ی 45 میلیون دلاری دارد و اگر خوش شانس باشد، به سوددهی هم می‌رسد. اگر در آینده فیلم را دیدید و برایتان سوال پیش آمد این 45 میلیون دلار خرج چه چیزی شده است؟ تیم ستارگان‌اش و دیگر هیچ.

در همین حین، موانا برای سومین هفته، با 18 میلیون دلار فروش در صدر جدول قرار گرفت. فروش موانا هنوز حیرت انگیز نیست اما مشابه‌ی فروش «فروزن» است، آن هم قدرتمند آغاز کرد و سپس هر هفته فروخت و فروخت و فروخت. هفته‌ی آتی مشخص خواهد کرد که سرانجامِ موانا چه خواهد بود اما این انیمیشن هنوز شانس رسیدن به مرز 300 میلیون دلار را دارد.

در جایگاه سوم، «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آن ها» 10 میلیون دلار دیگر فروخت و تا فردا به مرز 200 میلیون دلار می‌رسد. هفته‌‎ی گذشته هم گفتیم که این فیلم از کم‌فروش‌ترین‌های مجموعه «هری پاتر» عبور خواهد کرد، این اتفاق نزدیک است. در جایگاه چهارم، فیلم «ورود» با قدرت به فروش‌اش ادامه داد. این فیلم با 5 میلیون دلاری که این هفته کسب کرد، حالا 81 میلیون دلار فروخته است و رسیدن به مرز 100 میلیون دلار امکان پذیر است.

فروش مناسب آثار «مارول» عادی است اما فروش مناسب «دکتر استرنج» هنوز هم تعجب‌آور به حساب می‌آید. این فیلم 4 میلیون دلار دیگر فروخت و حالا به 222 میلیون دلاری رسیده است. این فیلم خوب فرصت رسیدن به مرز 250 میلیون دلار را هم دارد. در جایگاه ششم، فیلم «متفقین» یک بار دیگر ثابت کرد فیلمی است که کسی دوست ندارد ببیند. این فیلم در باکس آفیس آمریکا که نمی‌تواند حتی نصف بودجه‌اش را برگرداند، شاید در بازار بین المللی بتواند کمی موفق باشد.

اما موفق‌های این هفته را باید فیلم‌های «حیوانات شبانه» و «منچستر کنار دریا» اعلام کنیم. حیوانات تا اینجا 6 میلیون دلار فروخته است و منچستر 8 میلیون دلار. «لا لا لند» هم در بخش اکران محدود، فوق العاده ظاهر شد.

انیمیشن «ترول‌ ها» در هفته‌های پایانی اکران‌اش، آماده است تا با یک فروش 145 میلیون دلار از گیشه خداحافظی کند و فیلم «ستیغ اره‌ای» هم 60 میلیون دلار در بانک دارد.

untitled

هفته‌ی آینده، «روگ وان» می‌آید، فیلم‌های دیگر هم بهتر است در اوج خداحافظی کنند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.