Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

امتیاز بررسی‌های بازی For Honor منتشر شد | آپدیت می‌شود

0

بازی فور آنر(For Honor) دیروز به صورت رسمی بر روی کنسول‌های نسل هشتمی و پلتفرم پی‌سی عرضه شد. به دلیل اینکه برای تجربه بازی باید همیشه آنلاین باشید، یوبی‌سافت کد بازی مخصوص سایت‌ها و مراجع بررسی بازی‌های ویدیویی را تا روز انتشار آن ارسال نکرد.

طبیعتا به دلیل این تاخیر، بسیاری از نمرات و امتیازات مدتی طول می‌کشد تا ارائه شوند. البته قبلا شاهد نمرات نسخه‌های آزمایشی بازی بوده‌ایم و چون هسته گیم‌پلی بازی تغییرات آنچنانی در نسخه نهایی نداشته است، می‌توانید از آن‌ها برای سنجیدن ارزش خرید بازی تا حدودی کمک بگیرید.

با این وجود دید ابتدایی منتقدین به بازی مثبت است، مخصوصا بخش چندنفره بازی که همه را به تحسین خود واداشته است. البته این بخش نیز خالی از مشکل نیست و از مهم‌ترین مشکلات آن می‌توان به شلوغی سریع حالت‌های بزرگ‌تر بخش چندنفره اشاره کرد.

در رابطه با بخش تک‌نفره بازی صحبت‌های زیادی نشده است اما ظاهرا بازی از پس آن برآمده و یک بخش داستانی و تک‌نفره قابل قبول برای طرفداران در نظر گرفته است. در ادامه لیست امتیازات بازی فور آنر را مشاهده می‌کنید:

  • Attack of the Fanboy – 4.5/5
  • Cheat Code Central – 4/5
  • Stevivor – 9

لیست امتیازات بازی به زودی با نمرات منتقدان بیشتر آپدیت می‌شود. نظر شما در مورد بازی فور آنر چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.