Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای دانلودی هر نینتندو سوییچ مختص به همان کنسول خواهد بود

0

اخیرا اعلام شده بود که نینتندو سوییچ همانند وی(Wii) و وی یو(Wii U)، خریدهای دیجیتالی را مخصوص به کنسول‌تان قرار نمی‌دهد بلکه تمامی آن‌ها به اکانت شما لینک می‌شوند.

در نگاه اول مزیت این امر آن است، در صورتی که نینتندو سوییچ شما خراب یا گم شود، می‌توانید تمامی محتواهایی که بر روی آن خریداری کرده بودید را بر روی کنسول سوییچ جدید خود داشته باشید. پس از معرفی این ویژگی، بسیاری از افراد عنوان کردند این قابلیت بدان معنی است که می‌توانید از بازی‌های خود بر روی چندین دستگاه نینتندو سوییچ استفاده کنید. به این صورت که با دستگاه یکی از دوستان‌تان به اکانت خود وصل شده و بازی‌ها و مورادی که قبلا خریداری کرده‌اید را دانلود و تجربه نمایید.

متاسفانه باید بگوییم که خبری از چنین قابلیتی بر روی نینتندو سوییچ نخواهد بود. در یک جلسه پرسش‌وپاسخ، یکی از شرکت‌کنندگان چنین سوالی را مطرح نمود. فردی که می‌خواست دو عدد نینتندو سوییچ خریداری کند، یکی برای خود و دیگری برای فرزندش، به این شیوه سوال کرد:

اگر من بخواهم نینتندو سوییچ را با خود ببرم…و یک عنوان بازی تهیه نمایم، می‌توانم تنها یک بار آن بازی را بخرم؟ یا باید برای اینکه آن‌ها نیز این بازی را تجربه کنند، به صورت چندین باره آن را تهیه نمایم؟

آقای شین‌یا تاکاهاشی(Shinya Takahashi) از کمپانی نینتندو اعلام کرد که متاسفانه در حال حاضر چنین قابلیتی وجود ندارد:

در حال حاضر سیستمی با چنین عملکردی برای نینتندو سوییچ نداریم اما تصمیمی قطعی در مورد آینده این قضیه نیز نگرفته‌ایم بنابراین متاسفانه نمی‌توانم جوابی واضح در این‌باره به شما ارائه دهم.

معنی جواب آقای تاکاهاشی این است که هر اکانت نینتندو تنها مختص به یک دستگاه نینتندو سوییچ خواهد بود. بدیهی است که اوضاع برای کنسول‌های اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 متفاوت است. بر روی این دو کنسول شما می‌توانید با اکانت خود وارد هر سیستمی در هر جایی شوید و محتویات خود را دانلود و تجربه کنید.

از آنجایی که بیشتر افراد تنها یک کنسول نینتندو سوییچ تهیه می‌کنند، مشکل نینتندو سوییچ دامن‌گیر کاربران زیادی نیست اما هنوز هم یک مشکلی به حساب می‌آید. اشکالی که بر روی کنسول‌های رقیب وجود ندارد.

کنسول نینتندو سوییچ در تاریخ 3 مارس و حدود 10 روز دیگر به صورت رسمی عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این کنسول چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.