Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه و سیستم مورد نیاز بازی «دد رایزینگ ۴» برای پی‌سی اعلام شد

2

بازی Dead Rising 4 در تاریخ 14 مارس در خرده‌فروشی‌های اروپا و به عنوان یک بازی دیجیتالی در سراسر جهان بر روی استیم انتشار خواهد یافت. در تریلر جدید بازی بر روی پی‌سی قسمت‌هایی از گیم‌پلی آن را مشاهده نمایید:

دِد رایزینگ 4 شما را به جشن فصلی Willamette در کولورادو دعوت کرده و در این میان حادثه‌ای رخ می‌دهد که به موجب آن تمامی شهر آلوده و غرق در زامبی می‌شود. 16 سال پس از اتفاقات نسخه اول سری بازی Dead Rising، فرانک وِست عکاس به بازی برمی‌گردد تا با استعداد خود در این زمینه سلفی‌های به یادماندنی با زامبی‌های آدم‌خوار بگیرد. با اکشنی محض و طیف وسیعی از شخصی‌سازی سلاح و کاراکترها، دد رایزینگ 4 تجربه‌ای خارق‌العاده برای شما رقم می‌زند. پس با تلاش و چاشنی خنده، راه خود را از بین این زامبی‌های خطرناک باز کرده و نجات پیدا کنید.

نسخه دیجیتالی بازی بر روی استیم را از امروز با 20 درصد تخفیف می‌توانید پیش‌خرید نمایید و نسخه‌ای ویژه دریافت خواهید کرد که شامل اسلحه X-Fists Exo Suit نیز می‌شود. پس از عرضه بازی، قیمت به همان 59.99 دلار بر خواهد گشت. برای اطمینان از اینکه می‌توانید بازی را اجرا کنید، نگاهی به سیستم مورد نیاز و پیشنهادی دد رایزینگ 4 بیاندازید:

dead-rising-specs-recommended
سمت چپ: مورد نیاز | سمت راست: پیشنهادی

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

 

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا ۰۲۱ می‌گوید

    رم من : ۸ و گرافیکم: gtx730 دو گیگه و سی پی یو : corei33200 هست . این بازی اجرا میشه ؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      به احتمال زیاد بله.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.