Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سرویس جالب Xbox Game Pass معرفی شد

0

مایکروسافت سرویس جدیدی تحت عنوان Xbox Game Pass معرفی کرد که به مشترکینش دسترسی به بیش از 100 عنوان بازی را به صورت محدود می‌دهد. این لیست شامل هر دو نوع بازی، هم عناوین اکس‌باکس وان و هم بازی‌هایی که از طریق Backward Compatibility در دسترس هستند، می‌شود. این سرویس در بهار پیش‌رو در دسترس عموم قرار گرفته و برخی از عناوین آن شامل Halo 5: Guardians، Payday 2، NBA 2K16 و SoulCalibur 2 خواهد بود. آقای فیل اسپنسر، رئیس بخش اکس‌باکس، عنوان کرد:

یکی از موارد جالب در مورد سرویس Xbox Game Pass این است که با استفاده از آن به محتوای کامل و اصلی بازی‌ها به صورت مستقیم بر روی اکس‌باکس وان خود دسترسی داشته باشید. این به معنای دسترسی کامل به گیم‌پلی بدون ترس و نگرانی در مورد قطعی ارتباط یا استریم است.

مشترکین سرویس Xbox Game Pass همچنین قادر به دریافت تخفیف‌های عالی برای خرید کامل عناوین درون لیست این سرویس خواهند بود. سرویس مذکور به صورت ماهانه با بازی‌های جدید آپدیت خواهد شد. فعلا نسخه‌ای آزمایشی از بازی در دسترس افراد عضو Xbox Insider Program قرار می‌گیرد. این سرویس جذاب با قیمت حدود 10 دلار ارائه خواهد شد. نظر شما در مورد آن چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.