Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تریلر روز عرضه بازی Ghost Recon: Wildlands

0

امروز تریلر روز عرضه بازی تحت عنوان Become a Ghost منتشر شد و در آن شاهد حضور اتومبیل‌های حامل سلاح سنگین هستیم که با سرعت بالا به تعقیب و گریز می‌پردازند. در ادامه این تریلر را مشاهده نمایید:

بازی حس نسخه‌های قبلی این سری را القا نمی‌کند اما هیجان بالایی دارد و می‌تواند در بسیاری از صحنه‌ها شما را میخکوب کند. خود یوبی‌سافت در مورد بازی می‌گوید:

در وایلدلندز شاهد یک محیط جهان‌آزاد، زنده و پویا هستیم که هر انتخاب شما با پیامدهایی در آینده نزدیک و دور همراه خواهد بود. با استفاده از سیستم Faction Influence می‌توانید در هر زمان و هر موقعیت خطرناکی با تسخیر کنترل نحوه حرکات و اتومبیل‌های کارتل، ورق را به سود خود بازگردانید.

ماموریت‌ها را به هر صورتی که دوست دارید به پایان برسانید. با استفاده از مخفی‌کاری و یک نقشه درست و حسابی تک تک افراد منطقه را از میدان خارج کنید یا با سلاح مورد علاقه خود یک میدان جنگ واقعی راه بیندازید.

به نظر می‌رسید بازی گوست رکان: وایلدلندز در حد و اندازه‌های خود ظاهر شده و توانسته نظر منتقدین را تا حدود بسیاری جلب نماید. نظر شما در مورد ویدیو فوق و همچنین خود بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.