Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ۱۶ دقیقه از گیم‌پلی بازی «سرزمین میانه: سایه جنگ»

0

دیروز شرکت وارنر براز اولین ویدیو از گیم‌پلی ادامه بازی تحسین شده سرزمین میانه: سایه موردور، یعنی عنوان سرزمین میانه: سایه جنگ را منتشر نمود. این ویدیو بیننده را با نسل جدید سیستم نِمِسِز آشنا می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز آن Nemesis Fortress بوده، جایی که بازیکنان باید با اتخاذ استراتژی‌های مختلف به دژ محکم دشمنان نفوذ کنند و اورک‌های سرکش را تحت سلطه خود درآورند.

همچنین سِلِبریمبور و تالیون که به عنوان لرد روشنایی بازگشته‌اند، باید با هدایت یک لشکر از موجودات و اورک‌های مختلف به دره Seregost حمله کنند، دره‌ای که تحت هدایت یکی از لردهای محلی سائورون قرار دارد. برای موفقیت باید با استفاده از حلقه قدرت جدید خود در هنگام حمله، متحدان جدید جمع‌آوری نمایید، قابلیتی جدید که به هر بازیکن اجازه می‌دهد تا داستانی جدید در رابطه با وفاداری، خیانت و انتقام کاملا اختصاصی برای خود رقم بزند. این ویدیو داستانی را روایت می‌کند که احتمال تکرار آن توسط بازیکنان یک میلیونم درصد است. در ادامه این گیم‌پلی 16 دقیقه‌ای را مشاهده نمایید:

همانطور که می‌دانید داستان بازی سایه جنگ روایتی بین دو مجموعه هابیت و ارباب حلقه‌ها بوده که پس وقایع نسخه سایه موردور این سری اتفاق می‌افتد. بازیکنان وارد دنیایی غنی و گسترده‌تر از قبل شده که پر از داستان‌های حماسی است. همچنین با انواع مختلفی از دشمنان و کاراکترها روبه‌رو می‌شوند که هر کدام داستان خاص خود را دارند.

بازی سرزمین میانه: سایه جنگ در تاریخ 25 اوت مصادف با سوم شهریور 1396 برای پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان، پروژه اسکورپیو و همچنین پلتفرم پی‌سی عرضه می‌گردد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.