Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: مقایسه گرافیک بازی «مس‌افکت: اندرومدا» در پلتفرم‌های مختلف

0

بازی مس افکت: اندرومدا بر روی هر سه پلتفرم از کیفیت بصری فوق‌العاده‌ای برخوردار است اما طبیعتا نسخه پی‌سی همانند همیشه در این زمینه مقداری جلوتر از بقیه است. در ادامه ویدیو مقایسه مس افکت: اندرومدا بر روی پلتفرم‌های مختلف را مشاهده نمایید:

هم‌اکنون هر سه نسخه از پلتفرم‌های مختلف بازی در دست منتقدین قرار دارد و به لطف آن‌ها می‌توانیم توانایی گرافیکی بازی مس افکت: اندرومدا را بر روی پی‌سی، اکس‌باکس وان اس و پلی‌استیشن 4 پرو مقایسه کنیم. ویدیو فوق از سوی IGN تهیه شده و هرچند قسمت‌هایی از بازی را لو می‌دهد اما هدف آن مشخص کردن تفاوت ورژن‌های مختلف پلتفرم‌ها در زمینه گرافیکی است.

خبری از ورژن پلی‌استیشن 4 معمولی بازی نیست و در یک قسمت نیز با رزولوشن 4کی بازی مواجه می‌شویم که در این بین حضور اکس‌باکس وان اس هیچ‌گونه توجیهی ندارد. هیچ سخنی از نرخ فریم‌دهی بازی به میان نیامده است پس باید فعلا برای اطلاع از این جزئیات صبر کنیم.

بازی مس افکت: اندرومدا در تاریخ 21 مارس، یعنی 5 روز دیگر برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و اکس‌باکس وان عرضه می‌گردد. نظر شما چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.