Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش ۲.۶ میلیون نسخه‌ای بازی Horizon Zero Dawn

0

از زمان انتشار بازی در تاریخ 28 فوریه، هورایزن زیرو دان در سراسر جهان بیش از 2.6 میلیون نسخه فروخته است. بر طبق گفته‌های سونی، این بهترین فروشی است که تاکنون برای یک سری بازی جدید و بزرگ بر روی پلی‌استیشن 4 به ثبت رسیده است.

این آمار مربوط به فروش هر دو نوع دیجیتالی بر روی فروشگاه پلی‌استیشن و نسخه فیزیکی بازی است. یکی از مدیران استودیو گوریلا گیمز، آقای هرمن هالست، می‌گوید:

از بابت اینکه بازی هورایزن زیرو دان مورد پسند منتقدین و البته طرفداران گرفته است بسیار خرسندیم.

در گوریلا گیمز ما عاشق انجام مراحل ساخت بازی بودیم و به همین دلیل خوشحالیم که جامعه صنعت بازی‌های ویدیویی نیز با آغوشی گرم ساخته ما را پذیرفتند و همانند ما عاشق آن شدند.

همچنین هالست خبر از ساخت یک بسته‌الحاقی داستانی برای این بازی داد. دلیل آن‌ها برای ساخت چنین بسته‌الحاقی نیز با توجه به سخنان خودشان این است که این تازه اول کار ماست و تجربه‌های زیادی با اَلوی و دنیای هورایزن زیرو دان خواهیم داشت.

خود سونی نیز قبلا اشاره کرده بود که این بازی پتانسیل بالایی دارد و حتی اعلام کرده بود که اَلوی را در آینده‌ای نزدیک می‌توان یکی از نشانه‌های پلی‌استیشن قلمداد کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید بازی با نقدهای بسیار مثبتی روبه‌رو شد. نظر شما در مورد بازی هورایزن زیرو دان چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.