Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چرا چهره کریس ردفیلد در رزیدنت اویل ۷ تغییر کرده است؟

5

براساس گفته‌های کارگردان بازی رزیدنت اویل 7، کوشی ناکانیشی، تیم سازنده می‌خواهد کاراکترهایی واقع‌گرایانه‌تر از گذشته خلق کند و به همین دلیل کریس ردفیلد در دی‌ال‌سی Not A Hero دارای چهره‌ای متفاوت از گذشته است.

ناکانیشی می‌گوید اگر چهره کریس مثل نسخه‌های قبل می‌بود، بازیکنان احساسی مانند ناهماهنگی و ناسازگاری با محیط کلی بازی نسبت به آن پیدا می‌کردند. وی همچنین عنوان کرد با وجود اینکه مدل کریس ردفیلد در رزیدنت اویل 6 یک مدل بسیار مناسب بود اما با ورود همان مدل به رزیدنت اویل 7، مدلی بدشکل و ناقص را شاهد می‌بودیم.

به دلیل اینکه چهره کریس چیزی بسیار متفاوت از نسخه‌های قبل است، طرفداران فرضیه‌ای در این مورد ساخته بودند که کاراکتر Hunk همان شخصیت کریس ردفیلد است. این مامور مخصوص آمبرلا اولین بار در بازی رزیدنت اویل 2 مشاهده شد و در رزیدنت اویل 3 هم نگاهی سریع و گذرا به وی داشتیم، البته به شرطی که بازی را روی درجه سختی Hard به پایان می‌رساندید. البته در نسخه‌هایی دیگر نیز این کاراکتر حضور پیدا کرده است.

چهره واقعی وی هیچ‌وقت نمایش داده نشد و به همین دلیل هویت او همیشه به صورت یک راز باقی مانده است.

خلاصه در هر صورت چهره کریس ردفیلد تغییر پیدا کرده اما هنوز هم کریس است. آپدیت Not A Hero در بهار امسال به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نظر شما در مورد چهره جدید کریس ردفیلد چیست؟

5 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    کریس re 6 کجاش بد شکل و ناقصه؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      صورتش.

  2. ALLI می‌گوید

    ممکنه کپی کریس باشه تا اتان فکر کنه اون ها از BSAA اومدن؟

  3. reza k 2002 می‌گوید

    کریس ردفیلد رزیدنت اویل 5 و 6 یه جورایی قهرمان زندیگیم بودن
    یه چند وقتیه از ردفیلد متنفر شدم

  4. Dh می‌گوید

    والا این چیزی که تو اویل 7 از کریس نشون دادن خیلی شبیه به چیزیه که تو اویل 1 دیدیم ولی این قیافه هیچ شباهتی به کریس تو اویل 5 و 6 نداره و این واقا مسخرست )=

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.