Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سونیک مانیا با تاخیر عرضه می‌شود؛ نام پروژه سونیک ۲۰۱۷ مشخص شد

0

همراه با گرفتن جشن 25 سالگی سری سونیک، امروز شرکت سگا در مراسم South by Southwest میزبان یک پنل بود که در آن به صحبت در مورد دو عنوان سونیک مانیا و البته پروژه سونیک 2017 پرداخت.

در رابطه با سونیک مانیا خبر جدید این است که بازی با تاخیر عرضه می‌شود و تاریخ انتشار آن از بهار به تابستان تغییر پیدا کرده است اما هیچ‌گونه زمان دقیقی ارائه نشد. البته سگا در مورد دشمنان داخل بازی توضیحاتی داد و به شرح مزایای پیش خرید و نسخه کالکتور بازی مشغول شد و در نهایت از بازگشت ویژگی Flying Battery Zone خبر داد.

اما اکنون به پروژه سونیک 2017 می‌رسیم که از این به بعد آن را با نام سونیک فورسز(Sonic Forces) خواهیم شناخت. بازی بر روی یک انجین بازی‌سازی جدید به نام The Hedgehog Engine 2 توسعه پیدا کرده و در سال 2017 نیز عرضه می‌شود. دلیل نام‌گذاری آن داستان بازی است که روایتی از یک مبارزه بین نیروهای خیر و شر خواهد بود. در ادامه یک تصویر هنری از بازی می‌بینیم:

علاوه بر این سگا یک ویدیو مختصر از گیم‌پلی ابتدایی سونیک فورسز منتشر کرد. در آن شاهد یک گیم‌پلی سریع و با دید سوم شخص در شهری هستیم که قبلا در تریلر معرفی بازی از آن استفاده شده بود. لازم به ذکر است که می‌توانید از مسیرهایی متفاوت یک مرحله را به پایان رسانده و از دو نوع گیم‌پلی دیگر نیز در بازی بهره ببرید.

هر دو بازی مذکور، هم سونیک مانیا و هم سونیک فورسز برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و سوییچ عرضه خواهند شد. نظر شما چیست؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.