Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Day of The Tentacle: Special Edition رونمایی شد | اعلام تاریخ انتشار Grim Fandango Remastered

0

جمعه و شنبه برای عاشقان سبک ماجرایی رویایی بود. هم در مراسم TGA 2014 و هم در مراسم Playstation Experience خبرهایی منتشر شد که ماجرایی دوستان را از ته دل خوشحال کرد. خبر اول رونمایی از «در جستجوی پادشاه» جدید و حالا رونمایی از نسخه ویژه «روز تنتکل»(Day of The Tentacle).

در طی همایش Playstation Experience یکی از کسانی که به روی صحنه آمد رئیس استودیوی دابل فاین یعنی «تیم شیفر» بود. پس از آمدن وی به روی صحنه در ابتدا اولین تریلر از نسخه بازسازی عنوان «گریم فندنگو» به نمایش درآمد. اما در کنار این نمایش تیم شیفر سورپرایز دیگری هم داشت. سورپرایز هم چیزی نبود جز رونمایی از عنوان «روز تنتکل: نسخه ویژه»(Day of The Tentacle: Special Edition). این عنوان که نسخه بهبود یافته‌ای از عنوان اصلی است، قرار است برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن4 منتشر شود.

البته این پایان کار نبود. تیم شیفر در پایان صحبت‌های خود تاریخ انتشار نسخه بازسازی عنوان «گریم فندنگو» را اعلام کرد. طبق اعلام وی، عنوان Grim Fandango Remastered در تاریخ 27 ژانویه 2015 (7 بهمن 1393) برای رایانه های شخصی و پلی‌استیشن4 و پلی‌استیشن ویتا منتشر خواهد شد.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.