Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«تروی بیکر» این بار در «آنچارتد ۴» صداپیشگی برادر کوچک «نیت دریک» را بر عهده خواهد داشت

1

«تروی بیکر» آقای صدای بازی‌های رایانه‌ای در نسخه‌ی چهارم آنچارتد به عنوان صداگذار حضور دارد؛ این بار هدف برادر نیت دریک!

با انتشار تریلر پانزده دقیقه‌ای از آنچارتد 4 و پخش شایعات مختلف در این باره بالاخره خود بیکر تایید کرد که او در این بازی به عنوان صداپیشه‌ حضور پیدا می‌کند.

“تاد استشویک” کسی که در تیزر اولیه نسخه‌ی چهارم تنها صدایش را می‌شنیدیم هم این موضوع را تایید کرد که ناتی داگ از بیکر برای صداپیشگی‌ در بازی جدیدش استفاده می‌کند.

هر چند که خود استشویک با استعفای یکی از اصلی‌ترین سران ناتی داگ یعنی خانم “آمی هنیگ” از پروژه‌ی بازی کنار کشید. این دو حالا در همکاری با استودیوی ویسرال گیمز کمپانی الکترونیک آرتز روی پروژه‌ی “جنگ ستارگان” جدید مشغول کار هستند.

مسلما خبر پیوستن بیکر به ناتی داگ مسئله‌ی خیلی عجیبی نیست چرا که وی را پیش‌تر به عنوان صداپیشه‌ی شخصیت جوئل در “آخرین ما” دیده بودیم.

صدای او یکی از تاثیر گذارترین صداهایی است که تا به حالا در صدها مورد مختلف به گوش مان خورده که از مهم‌ترین‌شان می‌توان به صدای بوکر دویت در “بایوشاک‌: بی‌کران”، پاگان مین در فارکرای 4 و ژوکر در “بتمن: ریشه‌های آرکام” اشاره داشت.

eurogamer.net

1 نظر
  1. Amir.H.W می‌گوید

    روزی میرسه که تو یه بازی کل شخصیت هاشو تروی بیکر صداگذاری کرده! یه زمان نولان نورث بود الانم تروی بیکر! فردا کی میاد خدا میدونه!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.