Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تعدادی از PS4های مخصوص بیستمین سالگرد پلی‌استیشن در eBay قابل خرید هستند – البته به قیمت‌های هزاران پوندی!

0

این هفته سونی تعداد محدودی از پلی‌استیشن‌ 4‌های مخصوصی که برای بیستمین سالگرد برند این کنسول تدارک دیده بود را در لندن به فروش رساند و حالا چندی هم برای خرید در سایت eBay دیده می‌شوند.

یکی از خریداران خوش‌شانس می‌گوید که شب گذشته یکی از این کنسول‌ها را با قیمت فقط بیست پوند در فروشگاه پلی‌استیشن 94 از محله‌ی Shoreditch لندن خریداری کرده است.

پنجاه دستگاه دیگر هم دیروز برای فروش عرضه شدند و این در حالی است که این رقم برای امروز هم به همین شکل است.

حالا تعدادی دستگاه در eBay برای فروش قرار داده‌ شده‌اند که آگهی‌دهندگان‌ آن‌ها قیمت زیادی را از خریداران درخواست کرده‌اند.

یکی از فروشندگان با نام کاربری adamo2777 که او هم دستگاهش را از فروشگاه پلی‌استیشن 94 در تاریخ 10 دسامبر خریداری کرده است، کنسولش را با قیمت 2300 پوند برای فروش قرار داده است.

این در حالی است که در لیست مشابه دیگری کاربر cayenney کنسولش را به قیمت 1994 پوند برای فروش قرار داده!

هر چند که سونی در قبال این قیمت‌ها مسئولیتی ندارد اما رئیس شعبه‌ی بریتانیای سونی آقای “فِرگال گارا” می‌گوید که آن‌ها در میان مسائل لانچ و… دخالتی نداشته‌اند.

وی به یوروگیمر این طور جواب می‌دهد:

“قطعا این مسئله در eBay اتفاقی نبود که چه برای ما و چه برای طرفداران خوشایند باشد.”

هم‌چنین قرار است پانزدهم دسامبر (دو روز دیگر) باز هم یک سری دستگاه دیگر توسط سونی به فروش گذاشته شوند که با همان قیمت معمول 400 دلار عرضه خواهند شد. آمار آخر منتشر شده 12,300 دستگاه فروخته‌شده توسط سونی بوده و آن‌ها می‌گویند که برنامه‌ای برای تولید دستگاه‌های بیشتر ندارند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.