Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش بیشتر ایکس‌باکس وان نسبت به پلی‌استیشن ۴ در انگلستان

0

برای اولین بار در چند ماه گذشته، ایکس‌باکس وان توانست گوی رقابت را از حریف سنتی خود، پلی‌استیشن 4 بدزدد.

این آمار جدید که توسط مایکروسافت منتشر شده است، رکورد فروش جدیدی را برای ایکس‌باکس وان رقم زد. بنا به این گزارش،‌ ایکس‌باکس وان توانست صدرنشین جدول فروش کنسول‌ها شود.

مایک نیکولز، مدیر عامل بخش بازاریابی مایکروسافت در این باره می‌گوید: “عکس العمل طرفداران نسبت به برنامه‌های ما برای تعطیلات عالی بود، و فروش بیشتر بازی‌های ایکس‌باکس وان نسبت به بقیه پلتفرم‌های نسل هشتمی و حدود 357 میلیون ساعت بازی که طرفداران ما با این کنسول انجام داده‌اند، دلیلی بر محبوبیت ایکس‌باکس وان است.”

وی افزود:‌ “در حقیقت طی این چند روزه، افرادی که وارد حساب خود در ایکس‌باکس لایو توسط کنسول ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 شده‌ و از بازی کردن لذت برده‌اند، بیشتر از هر ماه دیگری بوده است.”

پلی‌استیشن 4 توانسته بود که از ژانویه تا کنون در صدر جدول فروش قرار گیرد. اما مایکروسافت که از این بابت خشمگین بود، جواب خود را به سونی، با کم کردن قیمت کنسول‌های خود داد که باعث فروش بیشتر این محصولات شد. این تخفیف بزرگ که در ابتدا با قیمت 249 دلار و در تعطیلات شروع شد، تا جمعه سیاه نیز ادامه داشت و قیمت کنسول به 329 دلار هم رسید.

همچنین مایکروسافت با رونمایی از سه باندل جدید خود و فروش آن‌ها، توانست برتری نسبی نسبت به حریف خود پیدا کند. این سه باندل عبارت اند از: ‌باندل “ندای وظیفه: جنگاوری پیشرفته” که توسط اکتیویژن تهیه شده بود، باندل “سانست اوردرایو” که توسط استودیوی اینسامنیا تهیه شده بود و در آخر هم باندل “اساسینز کرید: اتحاد”‌ که توسط یوبی‌سافت تهیه شده بود.

در ادامه‌ی این گزارش مالی،‌ از پرفروش‌ترین بازی‌های این ماه هم گفته شد. پر فروش‌ترین بازی این ماه نسخه جدید “ندای وظیفه” بود و در مقام دوم عنوان “جی‌تی‌ای 5” قرار داشت.

نینتندو نیز از فروش بالای کنسول نسل هشتمی خود در این ماه خبر داد. این طور که به نظر می‌رسد، فروش کنسول وی‌یو نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است و این روند افزایش فروش 10 درصدی، هر سال تکرار می‌شود. در هفته چهارم ماه نوامبر (از 23 نوامبر) نینتندو بیشترین فروش کنسول خود را تجربه کرد.

همچنین نینتندو توانسته بیش از 710 هزار نسخه از عنوان “Super smash bros.” در آمریکا، از زمان عرضه‌ی بازی،  به فروش برساند.

طبق گفته‌ی این شرکت‌،‌ عروسک‌های «آمیبو» نیز از فروش خوبی برخوردار بودند (در حدود فروش عنوان Smash bros. ) . اکشن فیگورهای لینک، ماریو و پیکاچو از محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه‌ی آمیبوها برخوردارد بوده‌اند.

Polygon

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.