Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مارول از لباس جدید «اسپایدر وومن»رونمایی کرد

0

” مارول کامیکس ” از لباس جدید قهرمان خود یعنی ” اسپایدر وومن” که به تازگی با اپدیت جدید بازی ” مرد عنکبوتی نامحدود ” منتشر شده است ، رونمایی کرد. این لباس که توسط طراح چیره دست یعنی ” کریس آنکا ” خلق شده است قرار است از شماره ی پنجم سری کامیک های ” اسپایدر وومن ” بر تن ” جسیکا درو ” پوشانده شود.
قرار است از این شماره تغییراتی نیز در شخصیت جسیکا درو نیز ایجاد و او بیشتر به جای ابر قهرمان بازی معطوف به حل پرونده های کارآگاهی و مرموز قرار گیرد.
سری جدید ” اسپایدر وومن ” از هفته سوم ماه نوامبر 2014 و با شروع آرک ” جهان عنکبوتی ” آغاز شد و نویسندگی آن را ” دنیس هوپلس ” و طراحی را نیز ” گرگ لند ” بر عهده دارند.
در آخر نیز شما را به مقایسه تصویری کوچکی میان لباس قدیمی و معروف ” اسپایدر وومن ” و لباس جدید او می کنیم که به عقیده ی بسیار از طرفداران لباس قدیمی بیشتر برازنده ی این شخصیت است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.