Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید استودیوی «ری‌سپاون»

0

این‌طور که به نظر می‌رسد،‌ شرکت ریسپاون علاوه بر عنوان جدید تایتان‌فال،‌ مشغول کار بر روی یک بازی دیگر نیز است؛ و برای این کار یک استودیو جدید را تاسیس کرده است.

شرکت ریسپاون در پاسخ به سوالی راجع به استخدام سازنده قدیمی “خدای جنگ”، استیگ آسموزِن اشاره به استودیو جدید خود کرد که مشغول ساخت بر روی عناوین جدید است.

بنا به مصاحبه یکی از کارمندان شرکت ریسپاون در ماه ژوئن در مورد استیگ آسموزِن اشاره کرد: “عنوان جدید ریسپاون میتواند یک بازی رایگان (Free to Play) یا یک بازی مخصوص تلفن‌های هوشمند باشد.”

وی ادامه داد:

“آسموزِن برای کار بر روی پروژه‌ای به جز تایتان‌فال به استودیو آمده است. یکی از مهمترین نقش‌های این شرکت،‌ یعنی تفکر درباره چگونگی ساخت بازی برای تلفن‌های همراه و بازی‌های مجانی بر عهده این فرد است. زیرا ما در این باره تجربه زیادی نداریم و میتوانیم از اطلاعات ایشان استفاده کنیم.”

2451776-titanfall+screen+8

گرچه این عنوان جدید و تایتان‌ فال 2 به این زودی‌ها منتشر نمیشود،‌ اما می‌توانید منتظر E3 2015 باشید تا بلکه خبری از این دو عنوان جدید شود. گرچه رئیس این شرکت راجع به این شایعه گفت: “فکر نمی‌کنم در E3 سال بعد از این عناوین رونمایی کنیم. سال بعد سال ساکتی برای ما خواهد بود. ما سخت مشغول کار خواهیم شد و سعی می‌کنیم از کاری که انجام می‌دهیم درس بگیریم و آن را به خوبی آنالیز کنیم تا بفهمیم بازی بعدی‌مان باید چه شکلی شود.”

تایتان‌فال 1 انحصاری مایکروسافت بود و برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و ایکس‌باکس360 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. گرچه طی شایعات مختلف احتمال امدن این عنوان برای پلی‌استیشن نیز وجود دارد. اما تایتان‌فال بعدی به احتمال زیاد انحصاری نیست.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.