Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

حالا می توانید فیلم «مصاحبه» را از طریق سرویس های استریم مشاهده کنید

0

تقریبا امکان ندارد که از اتفاقات اخیری که درباره فیلم جنجال برانگیز «مصاحبه» رخ داده اطلاع نداشته باشید. پس از اتفاقاتی که برای سونی پیکچرز رخ داد این شرکت اکران فیلم را در روز کریسمس لغو کرد. اما این اتفاق به این معنا نبود که این فیلم دیگر به نمایش گذاشته نمی‌شود.

در حالی که دو روز پیش 300 سالن نمایش مستقل در آمریکا برای نمایش «مصاحبه» اعلام آمادگی کردند، دیروز سونی اعلام کرد که این فیلم قرار است در سرویس‌های استریم برای کرایه و فروش قرار داده شود.

در حال حاضر اگر به یکی از سرویس‌های گوگل پلی، یوتیوب و یا ایکس‌باکس ویدئو به راحتی دسترسی دارید، می‌توانید فیلم «مصاحبه» را با قیمت 5.99 دلار کرایه و یا نسخه HD آن را با قیمت 14.99 دلار خریداری کنید. همچنین فیلم را می‌توانید از اینجا هم مشاهده کنید.

فیلم «مصاحبه»(The Interview) به کارگردانی «ست روگن» و «اوان گلدبرگ» و با بازی «جیمز فرانکو» و «ست روگن»، داستان دو خبرنگار و تلاش‌شان برای ترور رهبر کره شمالی را به تصویر می‌کشد.

Game Informer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.