Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سال ۲۰۱۴ بدترین سال سینما از نظر تماشاگر از سال ۱۹۹۵ تا به الان بود

0

اگر شما به دسته‌ی صندلی‌تان در حالی که سال قبل فیلمی را تماشا می‌کردید کمی بیشتر توجه کرده‌اید احتمالا برای صندلی‌های راحتی‌ای که جدیدا درسینما‌ها نصب می‌شود نبوده‌است. همان‌طور که هالیوود ریپورتر گزارش داده‌است، در سال گذشته فقط چیزی حدود 1.26 میلیارد بلیط فروخته شده، کمترین مقدار از سال 1995 (1.21 میلیارد)، این مقدار نسبت به 2013، 6 درصد کاهش داشته‌است. اگر براساس میزان فروش به دلار هم مقایسه کنیم باز هم 5 درصد نسبت به 2013 کمتر بوده، که بیشترین سقوط در این دهه است.

با وجود عملکرد خوب فیلم‌هایی مثل “سقوط سیاره‌ی میمون‌ها” و “نگهبانان کهکشان” در تابستان گذشته، به هر حال، آن‌ها نتوانستند به این وضعیت بهبود ببخشند. این اعداد بر روی پیش‌بینی های اولیه با شمارش های رسمی بنا شده‌اند، اما انتظار نداشته باشید که آن‌ها به جدی‌ترین و دقیق‌ترین شکل ممکن بررسی کرده باشند.

ممکن است سال بعد وضعیت کمی با “جنگ ستارگان” و “انتقام‌جویان” تغییر کند. آنها می‌توانند مردم را به سمت صندلی‌ها بکشانند.

engadget

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.