Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ عرضه State of Decay: Year One Survival Edition مشخص شد

0

مایکروسافت امروز تاریخ نسخه ریمستر شده‌ی عنوان موفق استودیوی “Undead Labs” یعنی “State of Decay” برای ایکس باکس وان را مشخص کرد. این نسخه که “Year One Survival Edition” نام گرفته است پیشرفت‌های مختلفی را نیز به همراه داشته.

تمامی محتواهای قابل دانلود نیز به همراه بازی اصلی بهبود یافته‌اند، یک شخصیت جدید به نام Gurabani Kaur به صورت اختصاصی در اختیار کسانی که قبلا این عنوان را در ایکس باکس 360 تجربه کرده‌اند قرار خواهد گرفت. اچیومنت‌های جدید به میزان 1500 امتیاز، چلنج‌های جدید، 1080 بودن وضوح تصویر، بالاتر رفتن کیفیت بافت‌ها و بهبود نورپردازی از دیگر پیشرفت‌های این نسخه هستند. تصاویری از این نسخه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کسانی که بر روی کنسول قبلی خود این عنوان را خریداری کرده‌اند تنها یک شخصیت جدید دریافت نمی‌کنند بلکه شامل 33 درصد تخفیف در نسخه جدید خواهند شد. State of Decay: Year One Survival Edition در تاریخ 11 اردیبهشت سال بعد (1 می 2015) با قیمت 29.99 دلار در دسترس خواهد بود.

xboxachievements

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.