Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

سی‌دی پراجکت: «سایبرپانک ۲۰۷۷» هم‌چنان در حال ساخت است

0

استودیوی لهستانی سی‌دی پراجکت رِد به تازگی اعلام کرده که عنوان «سایبرپانک 2077» هم‌چنان در دست ساخت است اما کار آن‌ها بر روی نسخه‌ی سوم «ویچر» ارجحیت بیشتری دارد.

سال 2012 بود که سی‌دی پراجکت از ساخت سایبرپانک 2077 پرده‌برداری کرد و البته از آن تاریخ تا کنون اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ انتشار و یا جزئیات بیشتر از این عنوان نقش‌آفرینی سای-فای به بیرون درز نکرده است.

چندی پیش مدیر بخش مارکتینگ استودیو آقای پلاکتوو در گفت‌و گویی با گیم‌اسپات اقدام به صحبت در مورد ادامه‌ی کار بر روی این بازی کرد و اظهار داشت:

“اولین قانون در مورد سایبرپانک 2077 این است که در مورد سایبرپانک 2077 هیچ صحبتی نمی‌کنیم!”

وی این را به شوخی و با ارجاعاتی به قانون اول فیلم «فایت کلاب» داشت و ادامه داد:

“جدا از شوخی وضعیت کاری ما در حال حاضر به شکلی است که تمام تمرکز استودیو روی عرضه‌ی ویچر 3 معطوف شده است و تمام کسانی که در استودیو در حال کار هستند به شدت تلاش می‌کنند تا یک نقش‌آفرینی درجه یک را به مخاطبین بازی ارائه دهند که تا مدت‌ها اثر خودش را حفظ کند. نگران نباشید؛ کار روی سایبرپانک 2077 هم‌چنان ادامه دارد.”

حالا باید امیدوار باشیم تا پس از انتشار ویچر 3 اطلاعات بیشتری را در مورد این بازی مورد انتظار کسب کنیم.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.