Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

وبسایت «جوی‌استیک» تعطیل خواهد شد

0

به روزرسانی:

طبق آخرین توئیت‌ مدیر جدید جوی‌استیک، این مسئله تایید شد و ظاهرا AOL علاوه بر این وبسایت چند وبسایت بزرگ دیگر را نیز تعطیل خواهد کرد. شایعات حاکی از این است که جوی‌استیک در وبسایت “Engadget” ادغام می‌شود اما دیگر وبسایت‌ها به فروش گذاشته می‌شوند.

توئیت‌های اخیر دست‌اندرکاران و خبرنگاران این وبسایت همگی نشان می‌دهند که آن‌ها از کار بیکار شده‌اند. Engadget از امروز به پوشش مستقل اخبار دنیای بازی‌ها هم می‌پردازد.

خبر اصلی:

طبق شایعات، به نظر می‌رسد که AOL بنا دارد تا سایت تخصصی ویدئو گیم‌ خود یعنی «جوی‌استیک» را تعطیل کند. به گزارش Re/code به نقل از وی‌جی‌247 خبر به تعطیلی کشیده شدن سایت جوی‌استیک توسط AOL را چند منبع مختلف تایید می‌کنند.

ظاهرا این تعطیلی بخشی از یک برنامه‌ی تغییر ساختاری است و علاوه بر این وبسایت، گریبان چند بخش و زیر مجموعه‌ی دیگر را هم می‌گیرد.

وبسایت جوی‌استیک یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین منابع اخبار و مقالات دنیای بازی‌ها است و سال‌ها در زمینه‌ی بازی‌ و فرهنگ گیمینگ فعالیت کرده است. این وبسایت که از سال 2004 به عنوان بخش گیمینگ Engadget.com فعالیت خود را آغاز کرده بود، بعدا به صورت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه می‌داد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.