Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

والو در GDC از نسخه‌ی جدید Open GL پرده‌برداری ‌می‌کند

0

قرار است شرکت والو در کنفرانس سالانه‌ی GDC از نسخه‌ی جدید Open GL رونمایی کند. این کنفرانس در 5 مارس 2015 در سان‌فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
در این پنل در GDC که نامش glNext: The Future of High Performance Graphics (Presented by Valve) است، توسعه‌دهندگان و مهندسانی از والو، استودیوی اپیک‌گیمز، الکترونیک‌آرتز و شرکت‌های دیگر در مورد نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید آخرین نسخه‌ی Open GL کمپانیِ Khronos صحبت خواهند کرد.
قرار است در این پنل Johan Andersson از مهندسان تیم Frostbite Engine و Pierre-Loup Griffais و John McDonald از توسعه‌دهندگان والو، Niklas Smedberg برنامه‌نویس ارشدِ انجین در اپیک، Dan Baker معمار گرافیکی در Oxide Games و همین‌طور Aras Pranckevicius معمار گرافیکی انجینِ Unity Technologies در مورد آخرین ورژن Open GL به بحث و گفتگو بپردازند.
در این کنفرانس قرار است در مورد مشکلات تکنیکی این رابط برنامه‌نویسی گرافیکی که باعث شکست آن در مقابل دایرکت‌ایکس شده، صحبت شود و همچنین چند دموی زنده از کاربردهای آن که بر روی سخت‌افزارها و درایورهای مبتنی بر Open GL اجرا می‌شوند را به نمایش درآورند.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.