Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک بازی معماییِ اشاره و کلیک جالب به نام Goetia

0

به تازگی یک دمو از بازی معمایی اشاره و کلیک Goetia که به تازگی در کیک‌استارتر قرار گرفته برای پی‌سی، لینوکس و مکینتاش منتشر شده است.
در این بازی که استودیوی فرانسوی Ynnis Interactive (واقع در پاریس) آن را می‌سازد، بازی‌کننده‌ها نقش یک «روح» را خواهند داشت و در طول بازی آیتم‌های جالبی را به دست خواهند آورد که می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند اما بر خلاف سایر بازی‌های مرسوم نیازی نیست که برای باز کردن یک در، کلید آن را پیدا کنید بلکه به راحتی می‌توانید از توی آن رد شوید! اما نکته‌ی جالب این‌جاست که این آیتم‌ها نمی‌توانند از در و دیوار و سقف رد شوند!
این روح که Abigail (اَبیگِیل) نام دارد و بیشتر شبیه به یک گوی کروی است توانایی این را ندارد که به شکل سابق خود برگردد، حداقل این چیزی است که فعلاً در مورد این ارواح گفته شده.
داستان بازی در یک عمارت انگلیسی خالی از سکنه به نام Blackwood Manor اتفاق می‌افتد؛ جایی که اَبیگِیل در آن‌جا زندگی می‌کرده و 40 سال پیش آن‌جا مرده است و او حالا به آن‌جا برگشته تا بفهمد که این عمارت با آزمایش‌های «عجیب و غریب و خرافاتی» آن‌ها چه کرده است. داستان در زمان جنگ جهانی دوم (در سال 1941) اتفاق می‌افتد و اَبیگِیل سعی دارد بفهمد که در طول 40 سالی که نبوده چه اتفاقاتی افتاده و چه چیزی باعث شده که او دوباره به خانه‌ش برگردد و همچنین سعی دارد اطلاعاتی در مورد گذشته‌ی خانواده‌ و اصل و نسب خود (که ظاهراً انسان‌های عادی و نرمالی نبوده‌اند) به دست بیاورد.
مناطق بازی همگی 2 بُعدی هستند. بیش از 90 اتاق، محیط‌های بیرون عمارت مثل جنگل، خرابه‌ها، غارها و یک روستای دور افتاده، محیط‌هایی هستند که باید در آن‌ها به جستجوی جواب سوالات خود بپردازید.
سازنده‌های Goetia برای ساخت این بازی به 30000 دلار پول نیاز دارند و تا الان 666 نفر مبلغ 18112 دلار برای توسعه‌ی آن کمک کرده‌اند و البته هنوز 13 روز دیگر تا اتمام کمپین کیک‌استارتر این بازی باقی مانده است.
در لینک منبع (اگر قفل‌شکن دارید) می‌توانید دموی بازی را ببینید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.