Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساخت Deep Down زمان می‌برد چون بازی باید ۱۵ سال عمر کند

0

به تازگی، اخبار جدیدی از عنوان «یپ داون» منتشر نشده است، اما این به آن معنا نیست که این بازی فراموش شده است.

این عنوان تا به حال برای عرضه در کشورهای غربی تایید نشده است، برای همین هم کپکام حرف زیادی در این باره نمی‌گوید. اما قضیه در ژاپن فری می‌کند، ناشر این بازی یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد برای بازی‌های مجانی اکشن-آرپی‌جی درست کرده است.

گرچه هنوز گیمران ژاپنی نیز می‌خواهند بدانند که تاریخ انتشار این عنوان چه موقع است. طی چندین ماه گذشته نیز چندین خبر برای تاریخ انتشار این عنوان منتشر شده است و از موقعی که استودیوی پانتا ری این عنوان را در اولین رونمایی کنسول پی استیشن 4، معرفی کرد، همه در انتظارش به سر می‌برند.

این طور که به نظر می‌رسد کپکام در نظر دارد تا این بازی مدت زیادی جای خودش را در بازار خوش کند. کارگردان این بازی در این باره می گوید: “ما در حال حاضر بسیار سخت مشغول کار بر این عنوان هستیم، پس خواهشا به من و تیم فرصت بیشتری بدهید! شاید در ادامه همین سال خبر بزرگی از روند پیشرفت این بازی بشنوید.”

تهیه کننده این عنوان در ادامه گفت: “دیپ داون عنوان بسیار فوق العاده است و من از همین حال این را ضمانت می‌کنم. این عنوان پتانسیل این را دارد که تا 15 سال آینده در عرضه باقی بماند. اما از حیث گرافیک بازی، ما نمیتوانیم این بازی را فعلا منتشر کنیم، زیرا در بهترین حالت خود نمی‌باشد.”

همان‌طور که می دانید تا به حال اطلاعات خیلی کمی از این عنوان غارنوردی (!) منتشر شده است. اما با توجه به توضیحات سازندگان این بازی، سبک این بازی کم کم به سوی جهان باز بودن تمایل می‌یابد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.