Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تصاویر نسخه پیش آلفای بازی The Division لو رفت

0

بالاخره پس از مدت‌ها، طرفداران توانستند نگاهی به این MMO ساخت یوبی‌سافت بیندازند. با این حال یوبی اعلام کرد این تصاویر برای نمایش عمومی نبوده و به هیچ وجه نشان دهنده کیفیت محصول نهایی نخواهند بود.

با نگاهی به تصاویر، متوجه افت قابل ملاحظه کیفیت گرافیکی آن‌ها با دمویی که یوبی در سال 2013 از این عنوان به نمایش گذاشت، خواهیم شد. با این حال یوبی‌سافت به شعبه ایتالیای VG247  گفته است که این تصاویر هیچ چیزی اعم از کیفیت گرافیکی نهایی را نشان نمی‌دهد.

the_division_pre-alpha_2

the_division_pre-alpha_1

مسئولان یوبی‌سافت گفته اند: “این تصاویر که با رزولوشن پایین تهیه شده اند، مربوط به نسخه پیش آلفای این بازی هستند که به منظور تست ساختارهای بازی، در اختیار توسعه دهندگان TD قرار گرفته است. قسمت‌ها و قابلیت‌های زیادی از بازی در این نسخه حذف شده اند و این تصاویر به هیچ وجه نشانگر کیفیت نهایی TD نخواهد بود.”

the_division_pre_alpha

منبعی که این اسکرین شات‌ها را در اختیار VG247 ایتالیا قرار داده، تایید کرده است که این تصاویر مربوط به نسخه‌ای قدیمی از TD می‌باشد که برای Xbox One تهیه شده بوده است. این منبع همچنین گفته که گیم‌پلی بازی سریع‌تر و “آرکید”تر از چیزی که قبلا تصور می‌شد، شده است. وی همچنین تایید کرده که این تصاویر نشان‌دهنده کیفیت نهایی TD نیست.

بازی The Division، در تاریخی نامعلوم در سال 2015، برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.