Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته‌ی مکمل Final Fantasy 14: Heavensward در ۲۳ ژوئن عرضه می‌شود

0

اسکوئرانیکس بالاخره تاریخ انتشار بسته‌ی مکمل Final Fantasy 14: Heavensward را اعلام کرد. این پَک در روز 23 ژوئن منتشر می‌شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند از روز 19 ژوئن می‌توانند شروع به بازی کردن نسخه‌ی Early Access بکنند چرا که در 23 ژوئن، محتوای جدید برای همه‌ی بازی‌کننده‌ها عرضه می‌شود.
شایعات، پیش از این حاکی از آن بود که این بسته‌ی مکمل در بهار منتشر می‌شود اما Naoki Yoshida کارگردان بازی در مراسم PAX East اعلام کرد که بازی نیاز به زمان بیشتری برای اشکال‌زدایی دارد. به نظر می‌رسد این پَک، محتوای زیادی را به دنیای Eorzea اضافه می‌کند؛ به خاطر همین محتوایِ جدید و باگ‌هایی که می‌بایست رفع می‌‌شد، سازندگان نمی‌توانستند این بسته را به موقع در بهار آماده کنند.
گفتنی است که کاربران مکینتاش هم بالاخره می‌توانند در تابستان امسال Final Fantasy XIV را تجربه کنند چرا که پشتیبانی از مک هم تقریباً همزمان با بسته‌ی الحاقی Heavensward ارائه می‌شود.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.