Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت از باندل مسترچیف کالکشن Xbox One رونمایی کرد

0

مایکروسافت از جدیدترین باندل کنسول Xbox One که حاوی کالکشن مسترچیف است، رونمایی کرد.

این باندل جدید که این ماه در دسترس خواهد بود، قیمتی معادل 349 دلار در امریکا و 349 یورو در اروپا قابل خریداری می‌باشد. مسترچیف کالکشن حاوی Halo: Combat Evolved Anniversary, Halo 2: Anniversary, Halo 3 و Halo 4 خواهد بود.

Xbox One که ابتدا با قیمتی معادل 499 دلار عرضه شد، با تجدید قیمت، به رقمی معادل 399 دلار رسید. در تعطیلات کریسمس، این کنسول در امریکا با 50 دلار کاهش قیمت، با 349 دلار عرضه شد که مسلما پس از تعطیلات، دوباره قیمت Xbox One به 399 دلار بازگشت. اکنون به نظر می‌رسد که مایکرو دوباره با کاهش قیمت 50 دلاری و عرضه یک بازی (در واقع چهار بازی!!!) رایگان در یک باندل به نام باندل مسترچیف کالکشن، به استقبال طرفداران خود می‌ِآید.

XboxOne_Console_HaloMCC_US_ANL_RGB_920x540

توسعه دهنده این بسته باارزش از سری هیلو، یعنی i343 گفته پچ بسیار بزرگ و کارآمدی را برای این کالکشن طراحی کرده است که تجربه بازی‌های این بسته را به مرحله جدیدی وارد خواهد کرد. آن‌ها قول داده اند که طرفدران سری، بهترین تجربه‌ی ممکن را این کالکشن خواهند داشت.

IGN

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.