Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لوگوی استودیو «کوجیما پروداکشنز» از وبسایت سایلنت هیلز حذف شد

0

از ماجراهای کوجیما و کونامی که با خبر هستید؟ ماه پیش بود که کونامی اسم و لوگوی استدیوی کوجیما را از وبسایت متال گیر سالید برداشت. طبق پی‌گیری‌های گیم اسپات و مصاحبه با منبعی در شرکت کونامی گفته شد که قرارداد کوجیما با کونامی در دسامبر به پایان می‌رسد و این‌که کوجیما قصد دارد با متال گیر سالید 5، به این سری بازی‌ها پایان بدهد و چند شایعه و حرف و حدیث دیگر.

حالا به سایت اصلی سایلنت هیلز (و یا به تصاویر پایین) نگاهی بیاندازید. چند روزی می‌شود لگوی محصولات کوجیما از این سایت هم حذف شد:

silent_hills_before_kojima_removal

silent_hills_after_kojima_removal

در این باره هنوز هیچ مصاحبه و یا آپدیت خبری وجود ندارد. که البته می‌توان به همین مشکلات اخیر هیدئو کوجیما و کونامی مشکوک شد.

اما کوجیما به گیم‌اسپات گفت که شرکت کونامی حالا به یک ارگان نظارتی تبدیل شده:

“کونامی از سازمان تولید کننده (استدیو) به یک سازمان نظارتی تبدیل شد. پس [تولیدات کوجیما] دیگر نمی‌تواند به عنوان یک استدیو لیست شود. برای حالا اطلاعات جدیدی وجود ندارد.”

تا به حال از سایلنت هیلز (Silent Hills) که در E3 پارسال رونمایی شد، یک تیزر قابل بازی منتشر شده که سر و صدای زیادی هم به پا کرد. نکته مهم این تیزر همکاری دل تورو کارگردان مشهور هالیوودی و هیدئو کوجیما برای ساخت این تیزر بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.