Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«مورتال کامبت ایکس» رکورددار سرعت فروش در سری

0

سرعت فروش Mortal Kombat X تا به حال از بقیه نسخه‌های این سری بازی بیشتر بوده است و به گفته‌ی «اِد بون»، خالق این سری بازی «بزرگترین عرضه» در تاریخ مورتال کامبت را شاهد هستیم.

«بون» که با توییت کردن مسلسل وار سخن می‌گفت، بیان کرد که هردو نسخه‌های موبایل و کنسول این بازی “به معنای واقعی کلمه میلیون‌ها بازیکن در فضای آنلاین” دارند که نتیجه‌اش سنگینی سرورهای این بازی بوده است.

او اضافه کرد: “از همه برای تبدیل مورتال کامبت ایکس، به بزگترین عرضه‌ی تاریخ سری متشکرم. شما باعث شدید این بازی بسیار فراتر از حد انتظار ما برود. نسخه‌های موبایل و کنسول بازی به معنای واقعی کلمه میلیون‌ها بازیکن در فضای آنلاین جلب کرده که باعث شده سرورهای ما خیلی سنگین شوند.”

وی همچنین با ابراز خوشنودی از فروش راضی کننده‌ی این نسخه از بازی، خاطر نشان کرد که تیم سازنده در تلاش برای حل کردن مشکلات پیش آمده فروگذار نمی‌کنند:

“ما عاشق این هستیم که اینهمه بازیکن می‌خواهند MKX را تجربه کنند و سخت (حتی دیوانه وار) مشغول کار بر روی مشکلاتی هستیم که بعضی از شما با آن‌ها مواجه شده‌اید! ما آن‌ها را حل خواهیم کرد!”

اوائل همین هفته بود که Mortal Kombat X بر روی پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. عرضه نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بازی تا تابستان امسال به تعویق افتاده است.

vg247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.