Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

The Division دوباره تاخیر خورد

0

یوبی‌سافت رسما اعلام کرد که بازی جهان-باز آخرالزمانی این شرکت بازی‌سازی، که قرار بود تا پایان سال 2015 عرضه شود، به اوایل سال میلادی بعدی، 2016 موکول شد. بدین ترتیب باید در زمستان یا بهار سال آینده منتظر این بازی باشیم.

امروز یوبی‌سافت در خلال اعلام گزارش‌های نهایی سال مالی گذشته که 31 مارس به پایان رسید، تاریخ جدیدی برای بازی تام کلنسی اعلام کرد. بر اساس این گزارش‌ها، عرضه‌ی این بازی به تقویم مالی سال جاری موکول شده است که از اوریل تا پایان مارس ادامه دارد. بدین ترتیب باید منتظر عرضه‌ی این عنوان در ژانویه و مارس سال آینده‌ی میلادی باشیم.

زمانی بود که انتظار داشتیم این بازی در سال 2014 به بازار عرضه شود. تاریخی که حتا از سوی یکی از سازندگان آن هم “مضحک” خوانده شده بود. دیویژن اوایل همین ماه بود که با تاخیری مجدد مواجه شد و عرضه‌ی آن تا پایان سال 2015 به تعویق افتاد. این سومین بار پیاپی است که تاریخ انتشار این بازی جابجا می‌شود.

همزمان چهار استودیوی بزرگ بازی‌سازی مشغول ساخت و توسعه‌ی دیویژن هستند.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.