Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استودیوی بایوویر بیست سالگی خود را جشن می‌گیرد

0

سازنده‌ی سری بازی‌های تحسین‌شده‌ای نظیر عصر اژدها و Mass Effect بیستمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد. بله؛ استودیوی موفق و سربلند بایوویر دیروز بیست ساله شد.

این استودیو که در ابتدا توسط سه پزشک به نام‌های Ray Muzyka، Greg Zeschuk و Augustine Yip در اِدمونتون کانادا تاسیس شد معروف به ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی نام داری مثل «دروازه‌ی بالدور»، «استاروارز:  شوالیه‌های جمهوری قدیم»، «امپراطوری جید» و Neverwinter Nights است که البته همه‌ی این عناوین پیش از ساخت بازی‌های بلاک‌باستری نظیر عصر اژدها و Mass Effect بود.

در سال 2012 بود که دو تن از اعضای اصلی استودیو گِرِگ و رِی تصمیم به کناره‌گیری از صنعت بازی‌سازی‌ گرفتند تا به دنبال اهداف دیگر خود بروند. گرگ به نوشتن در مورد آبجو و ری تصمیم به تمرکز بر روی سازمان‌های خیریه گرفت. ییپ نیز در همان حال ماند و هیچ وقت شغل روز نخست‌اش یعنی پزشکی را ترک نکرد.

بخشی از توئیت ری موزیکا به شرح زیر است:

“Congrats to all my friends at @BioWare on BioWare’s 20th birthday

!”

طرفداران و سازندگان علاقه‌مندند تا خاطرات و لحاظت خوب‌ خود را که با بایوویر محقق شده‌اند را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای این کار می‌توانید از هشتگ #BioWare20 استفاده کنید.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.