Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: این مرد «بلادبورن» را بدون استفاده از خون تمام می‌کند

1

بازی‌کنندگان بلادبورن به متحیر کردن ما با ویژگی‌های بازی‌شان ادامه می‌دهند.

«کرادوک تویچ» یکی از بازی‌کنندگان بلادبورن است که موفق شده تا اکثر غول‌آخرهای گردن کلفت بازی را در حالی که در پایین ترین سطح ممکن در بازی بوده، بدون استفاده از خون برای بازیابی جان، و بدون تفنگ‌ها تمام کند.

در تصویر زیر وضعیت او را زمانی که شروع کرد می‌توانید ببینید. به وضوح می‌توانید ببینید که خط خون او کاملا میکروسکوپی است. نه اینکه این نکته او را از خرد کردن بازی نگه داشته باشد.

bloodborne12

ببینید که او چگونه در ویدئوی زیر گرمن، یکی از غول‌آخرهای پایانی انتخابی بازی را بدون استفاده از حتا یک شیشه خون می‌کشد. فقط همین مبارزه به تنهایی، به گفته‌ی کرادوک تویچ, 20 ساعت طول کشید تا راهی برای انجام آن پیدا کند. بدون در نظر گرفتن بقیه غول‌آخرهایی که او در این پروسه از بین برد: شکست دادن گرمن او را مجبور کرد که تمامی حرکات او را یاد بگیرد، همچنین فهمیدن زمان نزدیک شدن و تنبیه کردن گرمن برای کارهایش. این کار همچنین نیازمند مقادیر زیادی از حرکت به جوانب محاسبه شده است.

“فقط باید یادگرفت که چطور حرکات گرمن را جا خالی داد، این کار ساده‌ای نیست. در قسمت اول من گرمن را با حمله‌ی پرشی بعد از هجوم او مجازات کردم، همچنین زمانی که او کومبوی 1-3 را اجرا کرد من او را با یک ضربه تنبیه کردم. این کار را تا شروع قسمت دوم انجام دهید.”

وی رمز موفقیت خود را با جزئیات شرح می‌دهد:

قسمت دوم سخت‌تر است، همه چیز را به سمت راست جاخالی دهید.  گرمن را با ضربه‌های از بغل تنبیه کنید. حرکت به بغل دوتایی هم خوب است. سعی کنید او را با رفتن به پشتش گییر بیاندازید، همان کاری که من کردم، ضربه زدن و پشت سرش ماندن زمانی که او تلاش می‌کند به شما رو کند. زمانی که قسمت سوم شروع می‌شود، ضربه‌های از پشت را زمان بندی کنید و حملات دوتایی انجام دهید تا خسارت زیادی به او وارد کنید. قسمت سوم دشوار است، گرمن حرکات جدید می‌گیرد به علاوه‌ی فرم‌های قسمت اول و دوم. برای هرکدام از فرم‌هایی که او گرفت (از قسمت اول یا دوم) شما نیز از استراتژی مربوط به همان قسمت استفاده کنید. برای در رفتن از دست تورنادوی دو ضربه‌ای, 3 ثانیه بشمارید، زمانی که او روی هوا است یا روبه جلو.

در پایان احساس رضایت را می‌شود کاملا استنباط کرد:

من زمانی که او را کشتم خیلی خوشحال بودم! این استراتژی واقعی و ساخته خودم است.

زمانی که کرادوک تویچ ضربه تمام کننده را میزند، نمیتواند جلو خودش را بگیرد که فریاد نزند.

به نقل از صفحه‌ی کرادوک در توییچ, او هنوز سعی دارد که مون پرزنس را شکست دهد. در این صورت، او می‌تواند ادعا کند که هر 17 باس بازی را شکست داده است. اما با در نظر گرفتن این‌که او قبلا ابریتاس را شکست داده، شک نداریم تا چند وقت دیگر او می‌تواند مون پرزنس را هم شکست دهد. کرادوک جاهای سخت بازی را پشت سر گذاشته.

kotaku

1 نظر
  1. bahram می‌گوید

    خیلی خیلی بازی سخته

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.