Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: تریلر رونمایی NBA Live 16 منتشر شد

0

عنوان NBA Live 16 با انتخاب راسل وستبروک قهرمان امتیاز گیری فصل 2014 مسابقات بسکتبال NBA به عنوان ورزشکار کاور اصلی از او تحلیل کرد.

راسل وستبروک، دفاع تیم بسکتبال The Oklahoma City Thunder تاکنون 4 بار موفق به دریافت عنوان All-Star شده است که امسال نیز موفق به دریافت جایزه ارزشمندترین بازیکن All-Star گردید. او بخشی از برد مدال طلای تیم بسکتبال ایالات‌متحده در جام قهرمانی جهانی FIBA در سال 2010 و المپیک 2012 است و در این فصل مسابقات NBA 11 پرتاب 3 امتیازی موفقیت‌آمیز داشت.

مدیر EA Sports درباره این موضوع گفته است:

راسل وستبروک بازیکنی است که از پس هر کاری بر می‌آید و ما فرد بهتری را برای قرار دادن روی کاور NBA Live 16 تصور نمی‌کردیم.

NBA Live 16 درباره اثبات خود است و چه کسی بهتر از راسل وسبروک خارج و درون زمین می‌تواند باشد؟ راسل در هر بازی برای اثبات خودش شرکت می‌کند و تیم ما NBA Live را به همین طریق خواهد ساخت.

با توجه به وب‌سایت این سری بازی، آخرین شماره شامل سیستم حرکات فیزیکی بازیکن و “راهی جدید برای تجربه NBA Live” که هنوز از آن رونمایی نشده خواهد بود. مدهای Ultimate Team، Dynasty و Big Moment Challenges نیز در این شماره حضور دارند.

اطلاعات بیشتر در کنفرانس E3 شرکت EA که فردا برگزار خواهد شد منتشر خواهد شد، همچنین NBA Live 16 در نمایشگاه قابل بازی است و برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

  VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.