Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: فیفا ۱۶ یک تجربه متعادل خواهد بود

0

در جریان کنفرانس امشب الکترونیک آرتز در E3 2015 ، شرکت EA Sports اعلام کرد که نسخه جدید فیفا ، تلاشی برای متعادل سازی تجربه این شبیه ساز خواهد بود.

در طی این کنفرانس ، رئیس تیم سازنده FIFA ، دیوید روتر ، به صحنه آمده تا اولین تصاویر گیم پلی بازی را همراه با جزئیات و اطلاعات بازی با طرفداران این سری در میان بگذارد. اولین نکته ای که وی به آن اشاره کرد ، تاریخ انتشار بازی در 24 سپتامبر سال جاری میلادی بود.

از قرار معلوم سیستم دفاعی بازی به شدت بهبود یافته و مدافعان بازی بهتر از قبل قادر به مهار کردن بازیکنان سرعتی خواهند بود. تمام افرادی که فیفا 15 را تجربه کرده اند ، اقرار می کنند که سرعت مهم ترین و اغراق شده ترین خاصیت بازیکنان در این بازی بود به طوری که حیاتی ترین عنصر و گران قیمت ترین بازیکنان در بخش Ultimate team ، سریع ترین آنان بودند و نه لزوماً با کیفیت ترین آنان. بنابراین خبر کم شدن این تأثیر گذاری خبر خوبی برای بازی می تواند باشد.

روتر اعلام کرد که مدافعان در این بازی از نظم و ساختار دفاعی بهتری استفاده خواهند کرد ، بنابراین شما قادر خواهید بود تا بهتر در مقابل حملات حریف مقاومت کنید. همچینین سیستم جلوگیری بازی نیز بهبود یافته که این بهبود ، خبر از حذف شدن پاس در عمق های فاجعه بار و غیر واقعی نسخه 15 دارد.

همچنین یکی از قابلیت های جدید بازی ، “پاس هدفمند” خواهد بود. این گونه از پاس قوی تر ، سریع تر و با دقت تر از پاس در عمق خواهد بود ، اما این ریسک وجود خواهد داشت که بازیکن هدف شما قادر به کنترل صحیح توپ نبوده و موقعیت را از دست بدهد.

قابلیت دیگر اضافه شده به بازی ، “دریبل بدون تماس” است. این قابلیت به شما این اجازه را می دهد که با جدا کردن توپ از بازیکن ، دریبل های مسی گونه بزنید و مدافعان حریف را با چند حرکت محو کنید.

و آخرین قابلیت اضافه شده “تمرین دهنده فیفا” خواهد بود. این قابلیت که دکمه ای را در بالای سر بازیکن تحت کنترل شما فعال می کند ، به شما پیشنهاد هایی در مورد شیوه و طریقه بازی در شرایطی که در آن قرار دارید می دهد و به شما در بهبود شیوه بازیتان کمک خواهد کرد. این قابلیت برای کمک به کسانی است که تازه به جهان فیفا وارد شده و یا هنوز جزو بازیکنان خبره و حرفه ای این بازی نیستند. نگران نباشید. شما قادر خواهید بود این قابلیت را خاموش کنید.

بازی فیفا 16 در تاریخ 24 سپتامبر 2015 برای پلتفرم های ایکس باکس وان ، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.