Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افزونهٔ اخیر «جی‌تی‌ای ۵» مشکل نرخ فریم پایین را حل می‌کند

0

افزونه 91 مگابابیتی اکنون در دسترس است و مشکل نرخ فریم پایین را حل می‌کند، البته راک‌استار هشدار داده است که این افزونه بعضی مادهای تک‌نفره بازی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سازنده هم‌چنین گفته:

“ما شکایاتی از کند شدن عملکرد بازی در هنگام استفاده از مادهای تک‌نفره دریافت کردیم، همانطور که قبلاً گفته‌ایم، ما این اصلاحات را برای بازیکنانی که از ماد استفاده می‌کنند در نظر نگرفته‌ایم، اما هیچ محافظتی برای بازی در مقابل این مادها نیز به‌کار نبرده‌ایم.”

یعنی شما می‌توانید بدون هیچ مشکلی از این مادهای استفاده کنید و این افزونه را نیز نصب کنید. ولی نباید انتظار داشته باشید که این افزونه تمام مشکلاتتان را حل کند (اگر ماد نصب کرده‌اید).

“تمرکز ما براین است که بازی آنلاین را در برابر این مادها محافظت کنیم تا در حق بازیکنان بی‌انصافی نشود و همه در شرایط مساوی بازی را انجام دهند و لذت ببرند. اما باید بگویم که مادها به طور رسمی پشتیبانی نمی‌شوند و نصب کردن آن‌ها ممکن است بعد از آپدیت کردن بازی حالت تک‌نفره بازی را با مشکل مواجه کند. مسئولیت اجرای مادها بر عهده خود بازیکنان است.”

این آپدیت در حالی عرضه می‌شود که این بازی از دوبرابر شدن بازیکنان آنلاینش خبر می‌دهد. هم‌چنین بعضی از سرقت‌های آنلاین بازی جایزه اضافه خواهند داشت در این مدت.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.