Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Dragon’s Dogma: Dark Arisen برای رایانه های شخصی منتشر می شود

0

شرکت کپکام اعلام کرد که عنوان Dragon’s Dogma: Dark Arisen که نسخه تکامل یافته‌ی عنوان Dragon’s Dogma است قرار است برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

عنوان Dragon Dogma یک بازی در سبک اکشن نقش‌آفرینی است که توسط یکی از استودیوهای داخلی کپکام ساخته و توسط «هیدکی ایتسونو» کارگردان نسخه های دوم تا چهارم «شیطان هم می‌گرید» کارگردانی شده است. این عنوان سال 2012 برای ایکس‌باکس360 و پلی‌استیشن3 منتشر شده بود. Dragon’s Dogma: Dark Arisen که شامل بازی اصلی همراه با تمام DLC و همچنین شامل محتواهای دیگری است، سال 2013 برای دو کنسول نام‌برده عرضه شد و حال طبق گفته کپکام در ژانویه 2016 برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از نسخه رایانه‌های شخصی این عنوان را مشاهده کنید.

dragon's dogma dark arisen pc 1dragon's dogma dark arisen pc 2dragon's dogma dark arisen pc 3 dragon's dogma dark arisen pc 4

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.