Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اسپنسر: سری هیلو با برنامه‌ریزی درست می‌تواند تا ۲۰ سال آینده ادامه داشته باشد

0

فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت بر این عقیده است که سری هیلو – که به نوعی بزرگترین آی‌پی انحصاری این شرکت است – می‌تواند با برنامه‌ریزی درست تا دو دهه‌ی دیگر هم دوام بیاورد به شرطی که به درستی از پتانسیل آن استفاده شود.

در گفت‌و گویی با گیم‌اسپات، اسپنسر با تاکید داشتن روی این موضوع که او شخصا نمی‌خواهد هیلو با انتشار سالیانه‌ به فرنچایز ضربه‌ بزند، با این حال وی فکر می‌کند که این سری تا 20 سال دیگر هم برای عرضه کشش و پتانسیل لازم را دارد.

“در طول این چند سال، نسخه‌های مختلفی از هیلو مثل دو نسخه‌ی اسپارتان و هم‌چنین کالکشن مسترچیف توانستند با شرایطی که ما مهیا کرده بودیم نام سری را زنده نگه داریم.”

اسپنسر در ادامه اشاره کرد که او می‌خواهد از تلاشی که برای رشد این سری صورت می‌گیرد، نتیجه‌ی مطلوبی حاصل شود. حتی با وجود این که ما با فرنچایز بزرگ و شناخته‌ شده‌ای مثل هیلو طرف هستیم، مایکروسافت باید با انتشار هر نسخه به راضی کردن و جذب هواداران جدید فکر کند. به عقیده‌ی اسپنسر سازندگان باید یاد بگیرند تا به خوبی از پتانسیل بازی‌ها استفاده کنند تا جایی که هواداران احساس کنند نوبت تجربه‌ی جدیدی سر رسیده است.

یکی از راه‌‌کارهایی که برای ساخت هیلو 5 در نظر گرفته شده‌ است تا به خوبی از موقعیت بازی استفاده شود، اضافه شدن مقوله‌ی “زمان” به بخش چندنفره‌ی بازی است. اسپسنر عقیده دارد که مایکروسافت به اندازه‌ی کافی از تعداد بازیکن‌های بخش چندنفره هیلو 4 راضی نبود و لذا تیم به این نتیجه رسیده که نیاز به فاکتورهای جدیدی برای جذب مخاطبان جدید است.

هیلو 5 با فاصله‌ی زمانی یک ماهه از حالا در تاریخ 27 اکتبر سال جاری عرضه می‌شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.