Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فوری: جدایی رسمی کوجیما از کونامی و قرارداد وی با سونی در رابطه با یک‌عنوان انحصاری

0

شب گذشته بود که رسما قرارداد هیدئو کوجیما، خالق سری بازی‌های متال گیر سالید با کونامی به پایان رسید و پس از ماه‌ها کش‌مکش در نهایت دقایقی پیش مطلع شدیم که وی قرار است با همکاری سونی بازی جدید خود را روی خط تولید ببرد.

اندرو هاوس، عضو ارشد کمپانی سونی دقایقی پیش با انتشار ویدئویی که شخص کوجیما نیز در آن حضور دارد، این موضوع را رسما تایید کرد.

کوجیما با حضور در این ویدئو می‌گوید که وی حالا استودیوی مستقل خودش را دارد و این‌ که اولین بازی او و تیم‌اش یک عنوان انحصاری پلی‌استیشن 4 خواهد بود.

با این که آقای هاوس از اهمیت سری متال گیر برای سونی و برند پلی‌استیشن نیز با خبر است و به آن اشاره کرد، اما کوجیما می‌گوید که فعلا اولویت اصلی او بازی جدیدش خواهد بود.

از طرف دیگر کونامی نیز ترتیب یک جدایی‌نامه رسمی را داده که چندی پیش منتشر شد و کوجیما نیز با انتشار توئیت‌هایی در دو زبان آن‌ها را تایید کرد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.