Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار بازی «مرده‌ی متحرک» استودیو Overkill به سال ۲۰۱۷ موکول شد

0

شرکت Starbreeze، به‌دلیل قراردادی که با یک ناشر کره‌ای عقد کرده تاریخ انتشار بازی جدید استودیو Overkill بر اساس دنیای مرده‌ی متحرک را به سال آینده‌ی میلادی موکول کرد.

طبق این قرارداد که استاربریز – ناشر و توسعه‌ دهنده‌ی سری بازی‌های Payday – با یک ناشر کره‌ای به ‌نام اسمایل‌گِیت بسته است، وظیفه‌ی انتشار نسخه‌ی غربی بازی‌ این شرکت به‌نام Crossfire با مبلغ 40 میلیون دلار قرارداد به آن‌ها سپرده‌ شده‌ است.

هرچند که Crossfire شاید خیلی اسم نام‌آشنایی نباشد، ولی در بازارهای آسیا و خاورمیانه محبوبیت‌ بالایی دارد. قرارداد جدید بین شرکت سوئدی استاربریز و اسمایل‌گیت برای توسعه‌ی این بازی در بازارهای غربی انجام می‌شود.

در همین راستا تاریخ انتشار بازی جدیدی که Overkill قصد داشت بر اساس داستان‌های مصور و سریال «مرده‌ی متحرک» بسازد، از امسال به نیمه‌ی دوم سال 2017 تغییر کرد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی ناشر بازی به‌این نشانی مراجعه کنیدد

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.