Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«استریت فایتر ۵»‌ بخش داستانی خواهد داشت

0

استریت فایتر 5 ظاهرا علاوه بر بخش آنلاین، چیزهای بیشتری هم در چنته دارد. این بازی بخش داستانی خواهد داشت، و این داستان در تابستان روایت خواهد شد.

کپکام در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که یک تجربه‌ی “سینمایی” داستانی برای این بازی در قالب یک به‌روزرسان رایگان برای همه‌ی بازی‌کنندگان این بازی عرضه خواهد شد. بازی‌کنندگان البته برای این اتفاق باید تا ژوئن 2016 صبر کنند. این بازی تا کم‌تر از چند هفته‌ی دیگر عرضه خواهد شد، اما شما برای تجربه‌ی بخش داستانی باید بیش از چهار ماه صبر کنید.

طبق گفته‌های کپکام داستان استریت فایتر 5 در بازه‌ی زمانی بین دو بازی استریت فایتر 3 و 4 می‌گذرد و اتفاقات این دو بازی را به هم متصل می‌کند.

این بخش از بازی در دو فرم مختلف نیز ارائه می‌شود: داستان شخصیت‌ها و محتوای داستانی سینمایی. همان‌طور که مشخص است در بخش “داستان شخصیت‌ها” هر شخصیت از بازی یک خط داستانی منحصر به فرد و یک پس‌زمینه‌ی اطلاعاتی مخصوص به خود دارد و در طول داستان نیز از روابط آن‌ها با یکدیگر پرده‌برداری می‌شود. این بخش از بازی البته همزمان با عرضه‌ی بازی در ماه فوریه در بازی وجود خواهد داشت. بخش داستانی سینمایی است که باید چهار ماه به انتظارش بنشینیم.

این بخش از بازی البته، جزئیات بسیار بیشتری دارد و داستان را با استفاده از میان‌پرده‌ها روایت می‌کند. به جای توضیحات بیشتر بهتر است تریلر بازی را ببینید.

در همین حال، کپکام از آغاز آزمایش بتای نهایی بازی در 30 ژانویه خبر داد. این تست بیست و چهار ساعت بعد به پایان خواهد رسید.

با این‌که در سال‌های اخیر، امثال «مورتال کامبت» توانسته‌اند با اضافه کردن جزئیات به بخش تک‌نفره‌ی داستانی بازی‌ها را جذاب‌تر از قبل کنند، حال که استریت فایتر تمرکز خود را بر روی بازی رقابتی آنلاین گذاشته، باید دید اضافه شدن این بخش کمکی به بازی می‌کند یا خیر.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.