Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فامیتسو اولین نقد رسمی «استریت فایتر ۵» را منتشر کرد

0

جدیدترین شماره از مجله‌ی فامیتسو امروز اولین نقد رسمی از عنوان استریت فایتر 5 را منتشر کرد.

وب‌سایت گماتسو، در مهم‌ترین خبر امروز خود نقد و نمره‌ی این مجله به استریت فایتر 5 که تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر منتشر می‌شود را پوشش داده است.

طبق منبع خبر، فامیتسو به بازی نمره‌ی 35 از 40 را اعطا کرده که حاصل نمرات چهار منتقد بازی با نمرات 10/8/8/9 بوده است. این در حالی است که فامیتسو هفت سال قبل به استریت فایتر 4 نمره‌ی 34 از 40 را داده بود و می‌توان اطمینان حاصل کرد که نسخه‌ی پنجم یک موفقیت دیگر برای این سری محسوب می‌شود.

در اخبار دیگری که از استریت فایتر 5 به دست‌مان رسیده، حجم این عنوان برای پلی‌استیشن 4 مقدار 6.4 گیگابایت لیست شده است که فضای بسیار ناچیزی در مقابل دیگر بازی‌های روز شمره می‌شود. با این حال احتمالا می‌رود که بعدا این مقدار به شکل نسبی با انتشار محتواهای اضافه‌ای که کپ‌کام برنامه‌ریزی کرده افزایش پیدا کند.

تصاویر جدیدی که از بازی منتشر شده‌اند را از گالری گیم‌نیوز مشاهده کنید. استریت فایتر 5 سه‌شنبه‌ی هفته آینده مصادف با 16 فوریه برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.